سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرنگاران باید با رعایت اصول حرفه ای مطالبات برحق مردم را منعکس نمایند

مدیرکل مرکز صدا و سیمای زنجان گفت:خبرنگاران باید با رعایت اصول حرفه ای مطالبات برحق مردم را منعکس نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سید محسن لطیفی مدیرکل مرکز صدا و سیمای زنجان در جمع خبرنگاران شهرستان ها ، وظیفه خبرنگاران آزاد در مناطق مختلف استان زنجان را خطیر توصیف کرد و گفت: رسانه حلقه واسط بین مردم و مسئولان است و خبرنگاران باید با رعایت اصول حرفه‌ای مطالبات مردمی برحق را از مبادی ذیربط منعکس و پیگیری نمایند.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای زنجان تشخیص درست ذائقه مردم و امیدآفرینی در جامعه را از ضروریات کار رسانه‌ای بیان کرد و افزود: طبق منویات رهبر معظم انقلاب، ایجاد امید و نشاط در ارکان جامعه وظیفه حساس و خطیر رسانه ملی است و باید جهت دهی اخبار در راستای امیدآفرینی و افزایش انگیزه‌های تلاش و خدمت باشد.

او بیان خدمات نظام اسلامی را در کنار انعکاس مشکلات مردمی، وظیفه توام رسانه ملی بیان کرد و گفت: مهمترین وظیفه خبرنگاران در مقطع حاضر، تبیین خدمات نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف با هدف امیدآفرینی در کنار بیان صحیح و نقادانه مشکلات به منظور ارائه راهکار و رفع این موانع توسط مسئولین است.

مدیرکل صداوسیمای استان توجه بیش از پیش به شهرستان‌ها را از اولویت‌های اصلی صداوسیما عنوان کرده و وظیفه خبرنگاران شهرستان‌ها را در انجام این مأموریت خطیر، مهم و تأثیرگذار دانست.

رئیس رسانه استانی تولید گزارش‌های فاخر خبری را در توسعه مناطق کمتر شناخته شده حائز اهمیت برشمرد و گفت: اگر جاذبه‌های گردشگری، سیاحتی و زیارتی، همچنین توانمندی‌های بالقوه شهرستان‌ها از طریق قاب دوربین خبری بصورت حرفه‌ای و با عقبه پژوهشی پخش شود، جذب سرمایه از طرق مختلف چهره این مناطق را دگرگون خواهد کرد.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای زنجان با یادآوری فرصت باقی مانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استقلال عمل، بی طرفی، رعایت انصاف و الگو قراردادن سیاست‌های راهبردی نظام اسلامی در انتخاب اصلح، نقشه راه خبرنگاران و گزارشگران رسانه ملی است.
 
انتهای پیام/ن
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.