سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح «یلدانه» با شعار «یلدا برای همه» در اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از اجرای طرح «یلدانه» با شعار «یلدا برای همه» و با هدف گسترش همدلی و مهربانی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل در مراسم طرح یلدانه در خانه سالمندان آتا گفت: این طرح در شب یلدا همزمان با سراسر کشور و با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه در استان اردبیل نیز اجرا می‌شود.

او با بین اینکه این طرح با مشارکت اعضای داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر استان برگزار می‌شود، افزود: اعضای جمعیت هلال احمر در نظر دارند بلندترین شب سال را همراه با کسانی باشند که یلدا را تنها و دور از خانواده مانده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در این راستا اعضای جمعیت هلال احمر در سراسر استان با یک شاخه گل و انار به همراه‌سراها، بیمارستان‌ها، مراکز نگهداری سالمندان، معلولان و جانبازان و کودکان بی‌سرپرست رفته و لحظاتی را در کنار این افراد سپری خواهند کرد.

معبودی با اشاره به این که اعضای جمعیت هلال‌احمر در این طرح به سایر افرادی که نه فقط شب یلدا که شاید در بیشتر مناسبات در کنار خانواده خود نبوده و تنها هستند هم سر خواهند زد، افزود: بر این اساس، شب یلدا در کنار تلاشگران و خدمتگزاران به هموطنان در پایگاه‌های امداد و نجات، اورژانس و ایستگاه‌های آتش‌نشانی هم خواهیم بود.

او با تاکید بر اهمیت روحیه داوطلبی در بین اعضا و لزوم ترویج فرهنگ نوعدوستی، افزود: این طرح در سطح ملی اجرا می‌شود و هموطنانی که علاقه‌مند به همراهی با اعضای هلال احمر هستند می‌توانند به این میهمانی بیایند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر مرهون و مدیون زحمات داوطلبان است ادامه داد: داوطلبان بدون هیچ چشمداشتی خود را وقف خدمت به هموطنان می‌کنند و زحمات آن‌ها غیر قابل جبران است.

معبودی اضافه کرد: همه ما مدیون زحمات پدر و مادر خود هستیم ادامه داد: باید در خدمت والدین خود باشیم تا از دعا‌های آنان بهره‌مند شده و زندگیمان را مزین به این دعا‌ها کنیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.