سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازماندهی پایگاه‌های تغذیه و سلامت در مدارس منطقه صیدون

جلسه سازماندهی پایگاه‌های تغذیه و سلامت در مدارس با حضور رئیس اداره واعضای ستاد سلامت اداره آموزش و پرورش منطقه صیدون برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه سازماندهی پایگاه‌های تغذیه و سلامت مدارس منطقه صیدون با حضور رئیس اداره، معاونت پرورشی، کارشناس حراست، کارشناس ارزیابی عملکرد، کارشناس تربیت بدنی و سلامت، مسئول سازمان دانش آموزی، کارشناس خدمات و مسئول اردوگاه در محل دفتر رئیس اداره برگزار شد.

انیبا مسئول سازمان دانش آموزی صیدون گفت: ساماندهی بوفه‌های مدارس در قالب پایگاه‌های تغذیه سالم دانش‌آموزی با هدف سلامت دانش‌آموزان و نظارت بر مواد توزیعی در بوفه‌ها مورد تأکید آموزش و پرورش است و سازمان دانش‌آموزی به عنوان مجری این اهداف را پیگیری می‌کند.

آژند رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه صیدون بر تأمین، حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی و اجتماعی دانش آموزان و نظارت بر پایگاه تغذیه سالم و ارائه موادغذایی سالم و جلوگیری از عرضه موادغذایی کم ارزش تغذیه‌ای در مدارس تاکید کرد.

او بیان داشت: معاونت پرورشی و سلامت، کارشناسان تربیت بدنی و سلامت اداره و سازمان دانش آموزی باید اطلاعات کافی در مورد تعداد بوفه‌ها و پایگاه‌های تغذیه درون مدرسه‌ای و برون مدرسه‌ای، عقد قراداد با مسئولین بوفه‌ها و نظارت بر اقلام موجود در بوفه‌ها را در برنامه سالانه خود قرار دهند و گزارش اقدامات انجام شده را به این اداره اعلام نمایند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.