سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای سالجاری؛

بیش از ۱۰ هزار مترمربع فضای سبز در بهاران سنندج احداث شد

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران گفت: با هدف ارتقاء سرانه فضای سبز، ارتقاء سطح سیما ومنظر وساماندهی معابر اصلی بیش از ۱۰ هزار مترمربع فضای سبزدر سالجاری احداث شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،عابدین لطفی مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران گفت: توسعه و افزایش سرانه فضای سبز در زندگی شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخورداربوده و احداث فضا‌های سبز و پارک ها‌ی درون محلی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری است.

اوافزود:فضای سبز از یک سو موجب بهبود وضعیت محیطی شهر‌ها و از سوی دیگر شرایط مناسبی را برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان تامین می‌کند.

لطفی بیان کرد: امسال بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در چندین نقطه از سطح این ناحیه عملیات احداث فضای سبز در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

او اعلام کرد: بیش از ۱۰ هزار مترمربع فضای سبز در ناحیه ویژه بهاران در سال جاری احداث شد.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران عنوان کرد: فضای سبز بلوار حمدی به متراژ ۳۳۰۰ مترمربع که برای احداث آن ۱۵۰۰ متر چمن کاری، ۴۴۰ مترمربع کف فرش موزاییک، ۲۰۰ مترمربع کف فرش با سنگ پیرتاژ، ۲۵۰ متر جدول گذاری، ۴۰۰ مترمکعب خاکریزی انجام شده است.

لطفی افزود: برای تکمیل فضای سبز این بلوار همچنین المان خودروی آفرود جانمایی ونیمکت بتنی و سطل زباله نصب شده و کاشت درخت و درختچه و عملیات گلکاری نیز صورت گرفته است.

او همچنین به فضای سبز میدان برهان عالی جنب آپارتمان‌های تامین اجتماعی به متراژ ۴۳۰۰ مترمربع که ۳ هزار مترمربع آن چمن کاری شده اشاره نمود و گفت: ۱۳۰۰ مترمربع کف فرش، ۱۲۵۰ متر جدول گذاری، ۱۴۰ مترمکعب خاکریزی برای احداث آن انجام شده است.

در ادامه از احداث ۱۱۰۰ مترمربع فضای سبز در بلوار ۲۲ بهمن جنب دبستان صالحین نام برد و بیان کرد: ۸۰۰ متر چمن کاری، ۳۰۰ متر کف فرش، ۱۰ متر خاکریزی و ۱۵۰ مترمکعب خاکریزی برای تکمیل عملیات احداث انجام شده است.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران تصریح کرد: فضای سبز میدان برهان عالی جنب مسجد قبا به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع یکی دیگر از پروژه‌های این شهرداری بود که ۱۰۰۰ مترمربع چمن کاری، ۵۰۰ مترمربع سنگ فرش، و نصب آبنمای هرمی هم در این پارک احداث شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.