سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار فرمانده سپاه عاشورا با خانواده شهیدان حسین زاده در تبریز

فرمانده سپاه عاشورا با حضور در منزل شهیدان یعقوب حسین زاده و محمد حسین زاده از شهدای دوران دفاع مقدس ضمن دیدار با خانواده شهیدان با مادر و همسر این شهدا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا با حضور در منزل شهیدان یعقوب حسین زاده و محمد حسین زاده از شهدای دوران دفاع مقدس ضمن دیدار با خانواده شهیدان با مادر و همسر این شهدا دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک فرزندان شماست و انشالله ما هم ادامه دهنده راه و آرمان‌های این شهیدان هستیم.

او افزود: شهدای عزیز زمانی که در قید حیات بودند مظهر مقاومت ، ایستادگی و حرکت بودند و اینک که به شهادت رسیده اند وصیت هایشان و راهشان که همانا عزت و سربلندی برای جوانان و جامعه ماست درس بزرگی به بشریت داده است .

شهید یعقوب حسین زاده پدر شهید محمد حسین زاده متولد ۱۳۱۲ در تبریز و در بیست و ششم آبان ماه سال ۶۳ توسط منافقین ترور شد و به شهادت رسید ، همچنین شهید محمد حسین زاده متولد ۱۳۴۰ در تبریز و در عملیات مسلم بن عقیل در منطقه سومار در پانزدهم مهر ماه سال ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.