سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجتمع عصرطلایی همدان یک هزار و ۸۰۰ شغل ایجاد می‌کند

رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر همدان گفت: مجتمع عصرطلایی همدان یک هزار و ۸۰۰ شغل ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین قراباغی، رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شرایط باید برای سرمایه گذار در تکمیل این طرح بزرگ از سوی مسوولان فراهم شود گفت: روند تکمیلی این مجتمع از سوی سرمایه گذار به خوبی انجام شده و علاوه بر رونق گردشگری، اشتغال پرشمار را ایجاد می‌کند.

اوافزود: برای اتمام این مجتمع هیچ گونه مانعی در حوزه شهرداری وجود ندارد، اما انتظار داریم سایر دستگاه‌های اجرایی نیز با حمایت‌های جدی، شرایط را برای بهره برداری هرچه سریعتر آن مهیا کنند چراکه عواید بسیاری را برای شهر همدان خواهد داشت.

رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: مجموعه گردشگری، تجاری، اداری، اقامتی و تفریحی عصر طلایی هگمتانه شامل مجموعه ۲.۵ هکتاری، پارک ملل و مجموعه ۶ هکتاری است و از لحاظ فناوری و مدرن بودن در غرب کشور بی نظیر است.

قراباغی با اشاره به روان سازی مراحل اخذ مجوز برای سرمایه گذاران از سوی مدیریت شهری، گفت: انتظار می‌رود شهرداری به منظور توسعه شهر، تمامی امور شهری به ویژه گردشگری و سرمایه گذاری را با کمی انعطاف و ملایمت، منطبق با ضوابط و مقررات پیش ببرد.

او افزود: تعدادی از طرح‌های سرمایه گذاری در شهرداری همدان با وجود تمام تلاش‌های این حوزه، روی زمین مانده است که همت و پیگیری بیشتری را می‌طلبد.

رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: سازمان سرمایه گذاری شهرداری باید تمامی مشکلات حوزه سرمایه گذاری را احصا کند تا موانع موجود هرچه سریع‌تر در نشستی با حضور معاونان استاندار همدان حل و فصل شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.