سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود هنداونه در همدان

مسوول انجمن اسلامی اصناف و بازار در همدان گفت: برخی از روسای اتحادیه‎ها در ارتباط با اقلام شب یلدا اعلام کرده‌اند که هیچ گونه کمبودی در بازار وجود ندارد، در حالی که هندوانه به عنوان مهمترین کالای شب یلدا به میزان کافی در بازار وجود ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا شمس در همدان با بیان اینکه برخلاف برخی اظهارات مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی قیمت آجیل و خشکبار نسبت به سال قبل اظهار کرد: بنده این موضوع را رد می‌کنم.

وی با بیان اینکه در برخی اقلام افزایش قیمت نیز دیده می‌شود ادامه داد: برخی از روسای اتحادیه‎ها در ارتباط با اقلام شب یلدا اعلام کرده‌اند هیچ گونه کمبودی در بازار وجود ندارد در حالی که هندوانه به عنوان مهمترین کالای شب یلدا به میزان کافی در بازار نیست.

مسوول انجمن اسلامی اصناف و بازار در همدان در ادامه با اشاره به قیمت انار شب یلدا اظهار کرد: انار درجه یک با قیمت ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود در صورتی که این میوه در کشور پرورش می‌یابد چرا باید با این قیمت عرضه شود؟

وی با بیان اینکه برخلاف ادعای دولتمردان افزایش قیمت بنزین بر قیمت اقلام تاثیر محسوسی داشته است خاطرنشان کرد: خودرو‌های سنگین با سوخت گازوئیلی نیز کرایه حمل و نقل و بار میوه را افزایش داده‌اند.

شمس در ادامه به گله‌مندی از استاندار اشاره کرد و گفت: استاندار وعده دعوت نماینده انجمن اسلامی بازار و اصناف را در جلسه تنظیم بازار داد، اما با وجود گذشت بیش از یک سال تاکنون این امر محقق نشده است.

وی با بیان اینکه مسوولان باید از همین امروز باید به فکر تهیه و توزیع اقلام اساسی پایان سال باشند اظهار کرد: از آن جا که قیمت اقلام در حال حاضر مناسب است باید از همین حالا به فکر بود.

مسوول انجمن اسلامی اصناف و بازار در همدان افزود: انجمن اسلامی اصناف و بازار آمادگی لازم برای معرفی مباشران خوب با هدف خدمت بازار و مردم در زمینه اقلام شب عید را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با گلایه از ممنوعیت مصاحبه روسای اتحادیه‌ها اظهار کرد: اتحادیه‌های صنفی یک نهاد عمومی غیر انتفاعی هستند در حالی که برخی مسوولان نمی‌گذارند که آن‌ها مصاحبه کنند.

شمس با اشاره به اینکه روسای اتحادیه و اعضای هیات مدیره می‌توانند با جراید مصاحبه و مسائل و مشکلات صنف خود را بازگو کنند افزود: باید با مردم صادقانه حرف زد و مسائل مهم روز بر اساس واقعیت‌های جامعه عنوان شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.