سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش جی ال ایکس برای رقابت با بازار‌های دنیا

مدیر روابط عمومی شرکت جی ال ایکس: محصول بعدی گوشی ما محصولی است که می‌تواند با دیگر شرکت‌ها رقابت کند.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر روابط عمومی شرکت جی ال ایکس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هدف شرکت جی ال ایکس در نمایشگاه تلکام پلاس ۲۰۱۹ رونمایی از گوشی شاهین ۲ بود و این رویداد در سالن خلیج فارس با حضور دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، هیئت همراه و مدیران ارشد کشور انجام شد.

مراسم رونمایی از گوشی شاهین ۲ با استقبال پرشکوهی انجام شد و ما در غرفه نمایشگاه نیز گوشی‌های اندرویدی به نمایش گذاشتیم تا کاربران با محصولات آشنا شوند و توانایی‌های شرکت را ببیند و بسیاری از شرکت‌ها به ما درخواست همکاری دادند. من احساس می‌کنم که این همکاری‌ها می‌توانند بازخورد خوبی را برای ما داشته باشند و ما انتظار داریم که مصرف کننده رضایت داشته باشد و این انتظارات برآورده شود. همچنین خدمات پس از فروش را نیز ارائه می‌دهیم و نیمی کامل و فعال از همه بخش‌های کارخانه حضور دارند و مشکلات برخی از گوشی‌ها را تعمیر می‌کنیم تا کاربران بتوانند استفاده خوبی داشته باشند.

پیرو در مورد سوال مربوط به آینده شرکت و محصولات گفت: تیم ما در تولید گوشی شاهین 2 بسیار تلاش کرد و قصد داشتیم تا محصولی را وارد بازار کنیم تا از نظر قیمت و مشخصات با محصولات دیگر شرکت ها رقابت کند.

ما تلاشمان بر این است که با ارتقا محصولات باعث جذب مشتری بیشتر شویم و پرچمدار بعدی گوش ما محصولی است که می تواند با دیگر محصولات شرکت ها رقابت بهتری داشته باشد.

او در آخر در مورد رقابت با شرکت‌های داخلی و خارجی گفت: در بازار با شرکت‌های مختلفی رو به رو هستیم که قوی کار می‌کنند و ما برای رسیدن به سطح دیگر محصولات باید تلاش زیادی داشته باشیم، از قطعات با کیفیت استفاده کنیم و تولید خوبی داشته باشیم.

اما در مورد بازار داخلی و شرکت‌های ایرانی حرف اول را می‌زنیم، ما در رقابت با شرکت‌هایی مثل تکنو و اسمارت بهتر کار می‌کنیم و این شرکت‌ها رقابت خوبی با ما دارند، ما برای محصولاتمان ۶ ماه گارانتی تعویض و ۱۲ ماه گارانتی پس از فروش گذاشتیم و تعویض یک هفته و خدمات پس از فروش و کیفیت محصولات باعث شده تا با دیگر شرکت‌ها رقابتی موفق را داشته باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۰ دی ۱۳۹۸
سلام
الآن که بازار انحصاری دستش هست !
هر وقت بخواد و هر جور بخواد محصولش رو می فروشه!
البته رقیبای سرسختی داره که با این وجود باید بهتر از این ها کار کنه!
خواهشا از همین الآن هم برای محصول بعد یه برنامه ریزی درستی انجام بشه
امید
۱۲:۵۳ ۰۹ دی ۱۳۹۸
با امید به موفقیت این محصول تقریبا ایرانی . ای کاش مثله سری ها ی پیشین از خدمات پس از فروش خیلی ضعیف برخوردار نباشن .
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۹ دی ۱۳۹۸
واینک پرایدی دیگر!