سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرکت به سوی مسیری جهانی با ارتقا محصولات فیبر نوری و نسل پنجم اینترنت

مدیر عامل شرکت مخابراتی ارگ جدید: ما در مسیر بین الملی حرکت کردیم و مسیر حرکت به سمت مدل‌های فیبر نوری و نسل پنجم اینترنت است.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،

مهرداد میر اسماعیلی مدیر عامل شرکت مخابراتی ارگ جدید در مورد هدف و آینده این شرکت گفت: شرکت ما تولید کننده مودم‌های ایرانی با برند داخلی ut است. ارگ جدید از سال ۸۰ فعالیت خود را شروع کرده است و از سال ۹۲ وارد فرآیند تولید شده است.

او در مورد ساختار شرکت افزود: ما رتبه ۱ پیمان کار سیستم مخابراتی را در کشور داریم و از سال ۹۲ خدمات مخابراتی خود را وارد عرصه تولید کردیم.

او تاکیید کرد: سرمایه گذاری بسیار سنگینی در بحث تولید انبوه داشتیم و تجهیزات به روز دنیا که از نظر سخت افزاری شامل پیچیده‌ترین برد‌ها است را در کارخانه تولید کردیم، همچنین نزدیک به یک میلیون مودم در کشور ما فعال است و تکنولوژی‌های adsl و vdsl و gpon و lte که این تجهیزات در دست مردم بوده را تولید می‌کنیم.

او در مورد قسمت مشتری مداری و خدمات پس از فروش افزود: یکی از نکات بسیار مهمی که در شرکتمان رعایت کردیم؛ مشتری مداری بوده است. حس اجحاف به مشتریان را کم کرده و گارانتی‌هایی ۳ ساله و تعویض را به آنان اهدا کردیم. امکاناتی که مودم‌های ما دارند از مودم‌های خارجی بالاتر است و بازخورد‌هایی که مردم نسبت به این محصولات داشته‌اند مثبت بوده است.

او در پایان در مورد تغیرات و آینده شرکت ارگ جدید گفت: ما در مسیر بین‌الملی حرکت کردیم و آینده محصولات ما نسل پنجم اینترنت است.علت حرکت کند این قسمت هزینه‌های بالای آن محسوب می‌شود اما مسیر حرکت ما به سمت مدل‌های فیبر نوری و نسل پنجم اینترنت است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.