سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمان ملی علی خوش‌لفظ، شهید همیشه زنده

همزمان با سالگرد شهادت قهرمان ملی علی خوش‌لفظ، صفحه مجازی منتسب به حضرت آیت الله خامنه‌ای با انتشار استوری یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی خوش‌لفظ از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس بود که ۲۹ آذر ۱۳۹۶ پس از تحمل سال‌ها درد و بیماری از ناشی از جنگ تحمیلی به دیدار همرزمان شهیدش پیوست و به درجه رفیع شهادت نائل شد. شهید علی خوش‌لفظ از رزمندگان و جانبازان ۷۰ درصد همدانی بود که در عملیات رمضان، مسلم‌بن عقیل، والفجر ۵، کربلای ۴ و کربلای ۵ حضور داشت و سرانجام در عملیات کربلای ۵ بر اثر اصابت تیر به نخاع به درجه جانبازی نائل شد و سال‌ها این درد و رنج را تحمل کرد.

همزمان با سالگرد شهادت قهرمان ملی و راوی کتاب پرآوازه وقتی مهتاب گم شد ، صفحه مجازی منتسب به حضرت آیت الله خامنه‌ای با انتشار استوری یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت:

پس از شهادت این جانباز سرافراز رهبرانقلاب در پیامی خطاب به خانوداه شهید گفت: «اقای علی خوش لفظ به لقاءالله پیوست و اجر ده‌ها سال درد و رنج جانبازی را به جایگاه والای سعادت فی سبیل الله پیوند زد. سلام و رحمت خدا بر این شهید عزیز که در هنگام زندگی نیز شهید زنده نامیده شد و درنگ سال‌ها پس از دفاعت مقدس ، پاداش عظیم صابران را به او هدیه کرد.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.