سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش باشگاه استقلال به اظهارات انصاری فرد

محمد نوری فر مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال تهران به اظهارات انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای استقلال در خصوص اظهارات محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یکی از برنامه‌های تلویزیونی گفت: اظهار نظر علیه باشگاه استقلال به شغل دوم مدیریت باشگاه رقیب (نزدیک به شغل اول) تبدیل شده است. تاکتیکی که مدیریت، سرمربی و حامیان تیم رقیب از ابتدای فصل اتخاذ کرده‌اند تا نام باشگاه‌شان را از آن پسوند «حمایت‌های خاص» دور کنند. این قابل انکار نیست که هر دو باشگاه پرطرفدار پایتخت تحت نظر دولت هستند و از تیم‌های دولتی حمایت‌هایی می‌شود که در مورد سایر تیم‌های ثروتمند و قدرتمند هم وجود دارد. اما تفاوت فاحشی است بین تیمی که به خاطر یک تخلف آشکار حالا باید در لیگ آزادگان حضور می‌داشت و تمامی بازی‌هایش سه بر صفر می‌شد با باشگاهی که در روز صدرنشینی، ناگهان مدیرعامل، سرمربی، دستیاران و سرپرستش را از دست می‌دهد.


بیشتر بخوانید: تمرینات استقلال تا اطلاع ثانوی تعطیل شد


او  افزود: به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه رقیب بیش از آنکه به وظایف مدیریتی خود علاقه داشته باشد، ترجیح می‌دهد در قامت عضوی از کانون هواداران ظاهر شود و چیزی بگوید که لایک و فالوئر بیشتری برایش به دنبال داشته باشد. این راه‌های میان‌بر برای کسب محبوبیت، بی تردید در شأن مدیریت یک باشگاه پرطرفدار نیست.

نوری‌فر در پایان گفت: فوتبال ما در آشفته بازار شبکه‌های اجتماعی آنقدر باید یاد گرفته باشد که تسلیم کری‌های هواداری و کل‌کل‌های اینستاگرامی نشود. با مالک مشترک، حامی مالی مشترک، استادیوم مشترک و حتی شعار‌های کپی پیست شده، از چه تفاوت و تفاخری می‌گویید؟

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۳
عمو
۲۲:۳۷ ۰۱ دی ۱۳۹۸
قابل توجه کلیه طرفداران کیسه
ظاهرا وقتی پولهای مملکت را در خونه مربی آبی ها بردند پس از شمارش یکی از اسکناسها را برداشته و می گوید
"این گوشه نداشته بید"
امین
۰۸:۲۵ ۰۱ دی ۱۳۹۸
اقای انصاریفر اگه قهرمانی شما مشروط به اجازه دیگران هست پس حتما اون سه سالی هم که قهرمان شدید با اجازه و خواست همون دیگران بوده
غزل
۱۸:۰۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
انصاری فرد کیه
قرمزته
۱۷:۳۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
آقای انصاری فرد لطفا در مورد آینده تیم خودمون حرف بزن.اگه برانامه ای برای آینده تیم داری درمورد آن صحبت کن نه در مورد تیمهای دیگه.مواظب باش در نیم فصل دوم آبروم نره.
مهتاب
۱۷:۳۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
استقلال رو عشق است.
حمیددرویشی
۱۶:۵۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
پرسپولیس و عشقه
ناشناس
۱۶:۳۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
بدبخت پرسپولیسی
تاج کبیر
۱۶:۳۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
احسنت.مدیر عاملی که درحد یک طرفدار حسود حرف میزنه و فکر میکنه انتظاری بیش از این نباید داشت.چقدر از این دست افراد بی هویت بدم میاد که با حرف زدن بر علیه تیمی بزرگ و پر افتخار مثل استقلال خودش رو مطرح میکنه.
ناشناس
۱۶:۱۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
اثرات افسردگیه...
ناشناس
۱۵:۴۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
نوری فر دیگه کیه