سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلیل تأخیر تجلیل از پژوهشگران البرزی چه بود؟

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: آلودگی هوا و تعطیلی‌های در پی آن، تجلیل از پژوهشگران منتخب دانشگاه علوم پزشکی البرز را به تعویق انداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد نوری سپهر، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: آلودگی هوا و تعطیلی‌های در پی آن تجلیل از پژوهشگران منتخب دانشگاه را به تعویق انداخت‌ اما این مراسم در روز چهاردهم دی ماه با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

او با بیان این که بیستم آذر روز پژوهش نام گرفته است، افزود: برنامه های به مناسبت هفته پژوهش از ۲۳ تا ۲۷ آذرماه تدارک دیده شد‌.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی البرز در تشریح برنامه های انجام شده گفت: تور صنعتی، برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری نمایشگاه استانی، بازدید از کارخانه‌ ها و صنایع توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه و دانشجویان و... از جمله برنامه های انجام شده ما در هفته پژوهش بود.

او همچنین در پیامی خطاب به دانشجویان، استادان و مسئولان این دانشگاه گفت:
بسم الله الرحمن الرحیم 
ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت همان گونه که مستحضرید به دلیل تعطیلی دانشگاههای استان البرز در ۲۶ آذر  به علت آلودگی هوا برنامه تجلیل از پژوهشگران و فناوران در این روز لغو گردید. از این که توفیق برگزاری این مراسم حاصل نشد، از همه میهمانان و همکارانم در حوزه معاونت تحقیقات و فناوری که زحمات زیادی را متحمل شدند صمیمانه  عذرخواهی می‌نمایم.

به همین منظور این مراسم به روز شنبه مورخ ۱۴/۱۰/۹۸ با حضور جناب اقای دکتر ملک زاده معاون محترم تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ساعت ۸ لغایت ۱۲ در محل سالن اجتماعات دانشکده پزشکی برگزار می‌گردد. حضور یکایک شما سروران زینت بخش محفل ما خواهد بود.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.