سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس هیئت فوتبال کرمان عنوان کرد؛

احیای روز‌های خوب برای فوتبال کرمان

نایب رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: اقدامات بسیار خوبی در فوتبال استان انجام شده، طوری که تقریبا در ترکیب هیئت ۵۰ درصد با تجربه‌ها و پیشکسوتان و ۵۰ درصد هم جوانانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن سلاجقه، نایب رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در مراسم معارفه‌ی تعدادی از اعضای این هیئت گفت: طبیعیت هر سازمانیست برخی با آن سیستم، رفتار‌ها و مسائل سازمان وفق نمی‌شوند یا با گرفتاری‌های خودشان عقب و جلو می‌روند، بالا و پایین می‌شوند یا در نهایت از سازمان جدا می‌شوند.

او افزود: از مدتی که با هم شروع کردیم، در ابتدای امر تغییرات مدیریتی ایجاب می‌کرد، کاملاً ترکیب عوض شدند، بدین ترتیب، تقریبا ترکیب هیئت به سمتی رفت که ۵۰ درصد با تجربه‌ها و پیشکسوتان و ۵۰ درصد هم جوانان باشند.

 

سلاجقه به احیای روز‌های خوب برای فوتبال کرمان اشاره و تصریح کرد: سعی کردیم هیئت را به شکل خوبی جلو ببریم که الحق والانصاف این کار انجام پذیرفت و رئیس هیئت برای این کار بسیار وقت گذاشتند و زحمت کشیدند، به طوری که اثراتش در بیرون مشهود است.

او بیان داشت: یکی از اقدامات بزرگ هیئت که امروز به ثمر رسید، همین تفاهم نامه با آموزش و پرورش بود که از این کار‌های بزرگ و مثمرالثمر در آینده نیز خواهد داشت.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: افرادی مانند خانم مومنی نایب رئیس پیشین و آقای یزدپور دبیر سابق هیئت از بدنه‌ی فوتبال هستند و امیدواریم در موقعیت‌های مختلف یا زمان‌های دیگر بتوانیم از حضورشان استفاده کنیم.

سلاجقه با تأکید بر اینکه باید همه در این کار یار و یاور یکدیگر باشیم، از اعضای هیئت خواست: با همت بیشتر و اراده‌ای بالاتر تلاش کنند تا جایگاه فعلی فوتبال استان ارتقاء یابد.

 

در این مراسم از زحمات مرضیه مؤمنی‌مقدم تقدیر و مرضیه جعفری به عنوان نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان کرمان معرفی شد.

همچنین علیرضا دادگر نیز که پیش از این و در جلسه هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان به عنوان دبیر هیئت منصوب شده بود، در این مراسم حکم خود را دریافت کرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.