سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سازمان صمت استان سمنان خبر داد؛

اجرای طرح پویش مردمی «بدون قیمت نخریم» در استان سمنان

همزمان با سراسر کشور طرح پویش مردمی «بدون قیمت نخریم» در استان سمنان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی یحیایی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه ایجاد شرایط سالم برای انتخاب کالا و خدمات برای مصرف‌کنندگان ازجمله رویکرد‌های مهم این نهاد است، اظهار داشت: پویش مردمی «بدون قیمت نخریم» هم‌زمان با سراسر کشور در استان سمنان اجرا شد.

او بابیان اینکه نصب برچسب قیمت روی تمام کالا‌ها باید در دستور کار واحد‌های صنفی قرار گیرد، افزود: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به‌ویژه عدم درج قیمت کالا و خدمات، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان مطلع کنند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان هدف از اجرای این پویش مردمی را جلوگیری از گران‌فروشی عنوان کرد و گفت: عدم درج قیمت کالا خلاف مقررات قانون نظام صنفی و تعزیرات است که در راستای مقابله با این تخلفات طرح نظارت‌ی دو مرحله در سطح استان اجرایی شده است.

یحیایی با اشاره به اینکه در صورت مشاهده هرگونه تخلف بازرسان صنفی به‌شدت با متخلفان برخورد می‌کنند، اضافه کرد: عرضه کالا باقیمت مناسب ازجمله مطالبات عموم مردم است و در این راستا تمهیدات ویژه‌ای برای مقابله با افراد سودجو اندیشیده شده است.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.