سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت فوتبال کرمان خواستار شد؛

لزوم توجه به جوان گرایی در تمام حوزه ها

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: یکی از عیب و ایرادات مدیریت در استان کرمان، در تمام حوزه ها این است، خیلی به جوانان بها نمی دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در مراسم معارفه‌ی تعدادی از اعضای این هیئت با اشاره به اینکه اول هفته با یک کار خوب در یک روز خیلی خوب شروع شد، گفت: امروز روز شنبه و امشب شب یلداست، خیلی خوشحالیم امروز در مراسم انعقاد تفاهم نامه با اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، در مورد مسابقات آموزشگاه‌ها مفصل صحبت شد و دیگر اتفاق خوب امروز، انتصابات جدید در هیئت فوتبال استان است.

 

او تغییرات را جزو لاینفک هر سازمانی دانست و افزود: خوشحالم که در هر صورت چرخ فوتبال استان خواهد چرخید، پس در حقیقت ما باید به فکر پیشرفت کار باشیم.

قرایی با اعلام اینکه اگر ما ولایت پذیریم باید در عمل هم ثابت کنیم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب میدان دادن به جوانان را تأکید کردند و ما هم در همین راستا به این مقوله مهم و تأثیر گذار اهمیت دادیم.

او بیان داشت: ما نیاز به دبیری داشتیم که تمام وقت خدمتگذار فوتبال باشد و دو جا بودن یزدپور، دبیر سابق هیئت فوتبال کمی اشرافیت ایشان به مسائل فوتبال را تحت تأثیر خود قرار داده بود و ما بالاجبار نتوانستیم خدمت وی باشیم.
رئیس هیئت فوبتال استان کرمان گفت: هیئت کنونی فوتبال استان متکی به فرد نیست، از من رییس هیئت گرفته تا پایین‌ترین فرد، مهم عملکرد افراد است. چون ما باید پاسخگوی اعتماد اهالی فوتبال استان باشیم و هر کس در این راه بتواند خدمت کند، با افتخار در خدمتش خواهیم بود.

 

قرایی به دادگر دبیر جدید هیئت فوتبال استان اشاره کرد و افزود: وی افتخاری برای ما جوانان است تا از تجربیاتشان استفاده کنیم، چرا که این سمت کسی را می‌خواهد که مدیر باشد و مجموعه را جلو ببرد.

او به دیگر تغییر ایجاد شده در هیئت اشاره و تصریح کرد: ابتدای ورود به هیئت، در رأس بانوان روی خانم مومنی شناخت نداشتم، اگر چه وی برای فوتبال بانوان زحمت زیادی کشیدند و در حقیقت فوتبال بانوان بیدار شدند، اما خودشان ترجیح دادند از بدنه‌ی هیئت جدا شوند، حتی ما دلیل رفتنشان را هم ندانستیم.

 

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان بیان داشت: خدا را شاکرم کسانی در زندگی و سرراهم قرار می‌گیرند که هم باعث سربلندیم شدند و هم بی وقفه کمک می‌کنند، اگر امروز خانم مومنی رفتند، اما کسانی آمدند که در آمدنشان هیچ بحثی نیست.

قرایی به مرضیه جعفری به عنوان نایب رئیس جدید هیئت اشاره و وی را چهره‌ای با اخلاق و محبوب عنوان کرد و افزود: این چهره‌ی پرافتخار ورزشی به ما افتخار دادند و در حقیقت این لطف خدا به ما بود که وی این سمت را پذیرفتند.

او ابراز امیدواری کرد: اتفاقاتی که می‌افتد منجر به پیشرفت فوتبال شود.

قرایی با تأکید بر لزوم جوانگرایی تصریح کرد: یکی از عیب و ایرادت مدیریت در استان کرمان در تمام حوزه‌ها این است، خیلی به جوانان بها نمی‌دهند.

او بیان داشت: روز اولی که وارد هیئت فوتبال شدم، خیلی‌ها به ما ایراد گرفتند مبنی بر اینکه اگر جوانان رو در ساختار هیئت وارد کنید، در آینده رقیبت می‌شوند، اما من این تفکرات را نپذیرفتم و تلاش کردم در کنار خودم علاوه بر استفاده از بزرگان، از جوانان به عنوان آیندگان فوتبال استان استفاده کنم.

 

قرایی گفت: اگر بخواهم دوباره کاندید شوم، چیزی که ضامن من می‌شود، عملکرد من است، چرا که این صندلی به هیچ کس وفا نکرده و با زدن رقبا به میدان نمی‌رسم، در حقیقت عملکرد من است که به من کمک می‌کند.

او ابراز امیدواری کرد: خانواده‌ای که دور هم جمع شدیم، بتوانیم رسالت اصلی خود که توسعه فوتبال استان است را به بهترین نحو ممکن اد ا کنیم.

قرایی تأکید کرد: بیاید کاری کنیم، شرمنده‌ی فوتبال استان نباشیم و دست به دست هم دهیم تا روز‌های خوبی را برای ورزش استان به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.