سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام خبر داد؛

۶ کیلومتر از شبکه‌های فرسوده آب در شهر ایلام اصلاح می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام از اصلاح شش کیلومتر از شبکه‌های فرسوده آب در شهر ایلام به منظور روند آبرسانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مظاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام  با بیان اینکه اصلاح شبکه فرسوده و قدیمی جزو برنامه‌های در دست اقدام و زمانبندی شده این شرکت است، گفت: با عنایت به مطالعات صورت گرفته و شناسایی مناطقی از شهر ایلام که دارای شبکه و انشعابات قدیمی و فرسوده و عدم کارآیی لازم است مطابق اولویت بندی صورت گرفته و تامین اعتبارات لازم این خطوط جمع آوری و شبکه آبرسانی جدید جایگزین می‌شود.

او افزود: از ابتدای سال جاری براساس برنامه ریزی‌های انجام شده بیش از شش کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه فرسوده توزیع آب در مناطق مختلف شهر ایلام از جمله، خیابان ظفر، کوچه پارک، ملک الشعرای ۱۲ و ۱۴، شهرک شهید کشور، شهرک هجرت و.. اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام گفت: برای اجرای شبکه توزیع از لوله‌های پلی اتیلن با قطار ۱۱۰ و ۶۳ میلیمتر استفاده که با اجرای آن، انشعاب آب این مناطق نیز استاندار سازی شده است.

او با بیان اینکه هزینه انجام این پروژه از محل اعتبارات استانی و اعتبارت داخلی شرکت تأمین شده است، تاکید کرد: امیدواریم که با تخصیص اعتبارات لازم عملیات تعویض دیگر خطوط فرسوده در نقاط مختلف شهر ایلام با سرعت و کیفیت نیز انجام گیردکه قطعاً تاثیرات خوبی در کاهش پرت و تقویت بهداشت آب و نیز ایجاد فشار مضاعف در شبکه را به دنبال دارد.

انتهای پیام/غ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.