سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آجیل در سفره اقشار متوسط به بالا قرار دارد

رئیس اتحادیه خواروبارفروشان شهرستان ملایرگفت: طعم آجیل شب یلدا بیشتر به کام متمولین می‌نشیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، میثم زندیه، رئیس اتحادیه خواروبارفروشان شهرستان ملایر با بیان اینکه بر حسب کیفیت قیمت هر کیلو آجیل بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان متغیر است، افزود: متأسفانه پویایی و استقبالی از خرید آجیل شب یلدا در بازار نداریم.

او با بیان اینکه طعم آجیل شب یلدا بیشتر به کام متمولین می‌نشیند و قشر پردرآمد جامعه آن را تهیه می‌کنند، گفت: اکثر قریب به اتفاق اقشار مردم ملایر متوسط و کم درآمد هستند و طی سال‌های اخیر آجیل را از رسم شب یلدا حذف کرده و بیشتر به تهیه میوه روی می‌آورند.

رئیس اتحادیه خواروبارفروشان شهرستان ملایر از زمان افزایش نرخ بنزین، هر روزه با برگزاری گشت‌های مشترک با اداره صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری از کلیه مغازه ها، فروشگاه‌ها و واحد‌های صنفی سطح شهرستان بازرسی داشته و داریم، ادامه داد: از آن زمان تا کنون در کالا‌های اساسی تغییر قیمتی نداشتیم.

زندیه از حضور مستمر دو نفر بازرس در گشت‌های مشترک روزانه خبر داد و افزود: از زمان تغییر نرخ بنزین تا کنون افزون بر ۵۰۰ بازرسی انجام شده است. 

او به فعالیت ۱۲ هزار واحد صنفی دارای پروانه و جواز کسب زیرنظر اتاق اصناف ملایر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در تأمین کالا‌های اساسی، چون برنج، گوشت، مرغ، قند و شکر کمبودی در بازار نداریم.

رئیس اتحادیه خواروبارفروشان شهرستان ملایر درباره قیمت میوه شب یلدا نیز اظهار کرد: اکثر میوه ها، چون پرتقال و سیب قیمت ثابتی داشته اند، فقط در برخی میوه ها، چون موز، خرمالو و گوجه فرنگی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش قیمت داشته ایم.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.