سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری هفته ششم رقابت‌های لیگ فوتسال خراسان جنوبی /رجبی فاتح مرحله نخست پلی آف رنکینگ مسابقات دارت کشور

بسته خبر ورزشی ۳۰ آذرماه را در صفحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

قهوه چی رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: رقابت‌های هفته ششم لیگ فوتسال مردان استان با انجام ۳ بازی برگزار شد.

او افزود: در دیدار بین دو تیم زغال سنگ طبس و ستارگان درمیان نماینده درمیان با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف گذشت و در دیدار ستاره ساز بیرجندبا آرتین بشرویه با نتیجه ۴ بر ۲ به سود نماینده بیرجند به اتمام رسید.

رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: در دیدار بین دو تیم زعفران نوبهار سرایان با تیم نود بیرجند نیز تیم نود با نتیجه ۶ بر ۳ از سد حریف قدرتمند خود گذشت.

زهرا رجبی فاتح مرحله نخست پلی آف رنکینگ مسابقات دارت مناطق کشور

قدیمی رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: نخستین مرحله مسابقات دارت پلی آف رنکینگ مناطق کشور در بخش بانوان با برتری زهرا رجبی از خراسان جنوبی همراه شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها که جمعه بیست و نهم آذرماه سال جاری به میزبانی سالن دارت رستوران کلوا شهرستان گرمسار برگزار شد، زهرا رجبی که چندی پیش قهرمان عسگری از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را مغلوب کرد و به عنوان نخست دست یافت.

رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: همچنین‌مهتاب منصوری از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و ملیکا موسوی زاده از خراسان رضوی مشترکا سوم‌شدند.

گفتنی است مسابقات پلی آف در ۳ مرحله برگزار می‌شود و در نهایت ۴ نفر برتر به لیگ‌برتر راه خواهند یافت.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.