سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۳ درصدی معاملات تالار بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: معاملات سهام و شاخص در بورس استان با بیش از ۲۳ درصد افزایش به ارزش حدودی ۴۵۶ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال رسید.

وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  اظهار کرد: در هفته گذشته، برای چندمین هفته پیاپی شاهد افزایش معاملات در تالار بورس استان بودیم به طوری که معاملات اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در بورس استان با بیش از ۲۳ درصد افزایش به بیش از ۷۱ میلیون و ۹۱۶ هزار برگ و به ارزش حدود ۴۵۶ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال رسید.

او با بیان اینکه اصلاح قیمت سهام و واقعی‌تر شدن قیمت‌ها رغبت معامله را در خرید و فروش کنندگان سهام افزایش داد گفت: حجم معاملات در تالار بورس استان از نظر ارزش ریالی حدود ۸۳ میلیارد ریال و از نظر تعداد سهام معامله شده بالغ بر ۱۳ میلیون و ۶۵۶ هزار سهم نسبت به هفته منتهی به بیستم آذرماه افزایش نشان می‌دهد.

جوادی از رکورد شکنی در شاخص بورس در استان نیز خبر داد و افزود: در هفته گذشته شاخص بورس استان با حدود ۱۱ هزار واحد افزایش از مرز ۳۵۰ هزار واحد گذشت و در ۳۵۰ هزار و ۳۳۲ واحد جا خوش کرد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: شاخص کل بازار فرابورس نیز تحت تاثیر این افزایش با ۱۴۶ واحد افزایش نسبت به هفته قبل به رقم ۴ هزار و ۵۳۱ واحد رسید.

او بیان کرد: در طول هفته گذشته ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۳۱۸ شرکت را در تالار بورس ارومیه معامله کردند که شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش معاملاتی تالار بورس منطقه را با ۲۰ درصد به خود اختصاص داد.
 
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.