سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین مهرواره سرود «آفرینش» در خوزستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: مرحله استانی نخستین مهرواره سراسری سرود «آفرینش» با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: مرحله استانی نخستین مهرواره سراسری سرود «آفرینش» با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» سوم و چهارم دی‌ماه ۱۳۹۸ در مجتمع فرهنگی هنری کانون کلانشهر اهواز برگزار خواهد شد.

او بیان داشت: در این مهرواره که با شعار «آینده ساختنی است» برگزار می‌شود، ۱۲ گروه از شهر‌های مختلف استان در بخش «سرود نمایش» با هم به رقابت می‌کنند تا از این میان آنان سه گروه به‌عنوان برگزیدگان استانی، انتخاب و به اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون جهت حضور در مرحله کشوری معرفی شوند.

اظهار کرد: پس از آن، آثار برگزیده مهرواره‌های استانی سراسر کشور به دبیرخانه مرکزی این رویداد ارسال و از سوی هیئت‌داوران بررسی می‌شود و در پایان هفت گروه برگزیده پایانی وارد مرحله کشوری خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هدف از برگزاری این مهرواره را تقویت توانمندی کار‌گروهی و مشارکتی و افزایش نشاط و همدلی بین اعضا برشمرد و اذعان داشت: شناسایی و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت و مهارت افزایی و پایدارسازی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون دیگر اهداف برگزاری این مهرواره است.

مرحله کشوری «مهرواره سرود» کانون از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ با میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.