سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخذ موافقت‌های اولیه برای راه اندازی پایگاه قهرمانی قایقرانی غرب کشور

رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه از اخذ موافقت‌های اولیه برای راه اندازی پایگاه قهرمانی قایقرانی غرب کشور در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پیمان ضیایی رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه بااشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب کرمانشاه در رشته قایقرانی، گفت : درکنار قهرمان بزرگ و ملی پوشی که در این رشته داریم، وجود چندین سد مناسب نیز بستر‌های توسعه بیشتر قایقرانی را در استان فراهم کرده است.

او بابیان اینکه تاکنون مجوز راه اندازی این رشته در سه سد شیان، گیلانغرب و جامیشان اخذ شده، گفت : نبود برخی زیرساخت‌ها برای اسکان و نگهداری تجهیزات قایقرانان در این سد‌ها مشکلی بود که اخیرا پیگیری‌هایی را برای حل آن انجام دادیم.

رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه گفت: با هماهنگی که با آب منطقه‌ای داشته‌ایم، قرار شد تا از ساختمان‌های این شرکت در اطراف سد‌ها برای اسکان و نگهداری تجهیزات قایقرانان استفاده کنیم.

او بابیان اینکه کرمانشاه بااین ظرفیت‌ها می‌تواند میزبان خوبی برای اردو‌های تیم ملی و مسابقات کشوری باشد، گفت: به اذعان مسئولان فدراسیون، کرمانشاه همواره میزبان بسیار شایسته‌ای برای اردو‌های ملی بوده، برای همین با ایجاد این زیرساخت‌ها به دنبال میزبانی‌های بیشتری هستیم.

ضیایی از اخذ موافقت اولیه برای راه اندازی پایگاه قهرمانی قایقرانی غرب کشور در کرمانشاه خبر داد و گفت: در سفری که رئیس فدراسیون طی هفته‌های آینده به کرمانشاه خواهد داشت، تلاش می‌کنیم تا موافقت قطعی راه اندازی این پایگاه و میزبانی بیشتر برای اردو‌های تیم ملی را بگیریم.

او گفت: موقعیت جغرافیایی استان کرمانشاه و ارتفاع بین هزار تا ۱۳۰۰ متری آن از سطح دریا، باعث شده تا مردم این استان از نظر حجم شُش و هواگیری آن قدرت بیشتری داشته باشند و اکسیژن بیشتری دریافت کنند که آن‌ها را از نظر فیزیک بدنی و جسمانی قدرتمندتر کرده است.

رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه گفت: این ویژگی مردم کرمانشاه باعث شده تا بتوانیم در برخی از رشته‌ها همانند قایقرانی استعداد‌های خوبی را پرورش دهیم، لذا راه اندازی پایگاه قایقرانی به شناسایی بیشتر این استعداد‌ها و کشف نخبه‌های جدید این رشته در استان کمک خواهد کرد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.