سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۱ امتیاز با لشگر تک نفره!

پرسپولیس باز هم با دست پر از جم برگشت تا این شهر جنوبی شهر خوشبختی سرخ‌ها لقب بگیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ۳ بازی و ۳ پیروزی در شهر جم کارنامه فوق‌العاده پرسپولیس در جم است. سرخ‌ها در حالی موفق شدند سومین برد متوالی خود در خانه پارس‌جنوبی را جشن بگیرند که آخرین شکست خانگی این تیم جنوبی به ۷ ماه پیش برمی‌گشت و اگر مهدی ترابی نبود روند شکست‌ناپذیری تا امروز هم ادامه داشت.

پرسپولیسی‌ها در فصلی که کم گل می‌زنند و کمتر از سال‌های قبل موقعیت می‌سازند، ۳۱ امتیاز گرفته‌اند که ۲۱ امتیازش را مدیون مهدی ترابی هستند. ترابی این فصل در ۹ مسابقه برای سرخ‌ها گل زده یا پاس گل داده که در این بین در ۷ بازی سرخ‌ها با گل یا پاس گل این بازیکن به عنوان تیم برنده زمین را ترک کرده‌اند. لشگر یک نفره سرخ‌ها این فصل منجی کالدرون بوده و حضور این بازیکن آماده باعث شده تا سرخ‌ها بعد از شروعی نه چندان خوب در لیگ بار دیگر به صف مدعیان برگردند.

گل‌ها و پاس گل‌های ترابی در حالی ۲۱ امتیاز را به حساب پرسپولیس واریز کرده که این تیم برخلاف فصول گذشته در این فصل خط حمله زهرداری ندارد و از همان هفته آغازین تا به امروز فرصت‌سوزی در فاز تهاجمی گریبان‌گیر قهرمان ۳ دوره گذشته لیگ بوده است. آمار ویژه درباره ترابی این است که از ۷ دیداری که پرسپولیس با اختلاف یک گل حریفان خود را شکست داده، ترابی یا گل زده یا پاس گل داده است. همین عملکرد فوق‌العاده کاری کرده که کالدرون آزادی عمل بیشتری به ستاره شماره ۹ خود بدهد و در این نقش جدید، خودش را به عنوان آماده‌ترین بازیکن لیگ نوزدهم معرفی کند.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.