سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان جشنواره موسیقی فارس

یازدهمین جشنواره موسیقی گروه‌نوازی فارس در تالار حافظ شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رییس انجمن موسیقی فارس، گفت: یازدهمین جشنواره موسیقی گروه‌نوازی فارس از دهم تا شانزدهم اسفند امسال در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود.

هدایت رضایی با بیان این که جشنواره موسیقی فارس با رویکرد گروه‌نوازی و به صورت سالانه در شهر شیراز برگزار می‌شود افزود: در این جشنواره گروه‌های موسیقی دستگاهی، کلاسیک، محلی، پاپ و کوبه‌ای استان فارس به رقابت می‌پردازند.

او گفت: این جشنواره شامل پنج بخش استانی موسیقی دستگاهی، موسیقی کلاسیک، موسیقی نواحی، موسیقی پاپ (ترانه) و گروه‌های کوبه‌ای است و برای بخش موسیقی کودک با توجه به ماهیت غیر رقابتی آن رویدادی مجزا و تخصصی‌تر در نظر گرفته شده که تاریخ آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

رییس انجمن موسیقی فارس افزود: بخش پژوهش این جشنواره با موضوع گروه‌نوازی در موسیقی ایران و موسیقی فارس بدون مرزبندی جغرافیایی و به صورت ملی برگزار خواهد شد.

رضایی با بیان این که ثبت‌نام و ارسال آثار و مدارک امسال از طریق سامانه بامک و سایت انجمن موسیقی ایران nay.ir انجام می‌شود افزود: مهلت ارسال برای بخش استانی تا چهاردهم بهمن و برای بخش پژوهش ملی تا ۲۶ بهمن است.

او، تامین نشدن منابع مالی در زمان مناسب را دلیل برگزار نشدن این جشنواره در آذر عنوان کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.