سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۷۶ درصدی واحدهای زلزله زده در قصر شیرین

فرماندار قصرشیرین گفت: ۶۷۵ واحد مسکونی شهری و روستایی این شهرستان که در جریان زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ تخریب شده بود، ساخته شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت:  از مجموع واحدهای تازه احداث شده، ۲۸۷ واحد در مناطق شهری و ۳۸۸ واحد نیز در مناطق روستایی است.

او گفت: از مجموع ۹۶۰ واحد تخریبی در این شهرستان تاکنون صاحبان ۸۳۲ واحد مسکونی با تشکیل پرونده به منظور دریافت تسهیلات بازسازی به بانک های عامل معرفی شده اند که از این تعداد ۳۹۲ واحد شهری و ۴۴۰ واحد روستایی است.

او ادامه داد: هم اکنون پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی احداثی ناشی از زلزله سال های ۹۶ و ۹۷ در شهر قصرشیرین ۷۶ درصد و در روستاهای این شهرستان ۹۵ درصد است.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه در زلزله غرب کرمانشاه آبان سال ۹۶ در مجموع ۹۶۰ واحد مسکونی تخریب شد، اظهارداشت: از واحدهای تخریبی، ۶۵۰ واحد مسکونی شهری و ۳۱۰ واحد مسکونی روستایی است.

او گفت: پنج هزار و ۳۹۶ تن از مالکان واحدهای مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی ناشی از زلزله سال های ۹۶ و ۹۷ برای دریافت تسهیلات مورد نیاز بازسازی به بانک های عامل این شهرستان معرفی شده اند.

تاتار اضافه کرد : همچنین برای یک هزار و ۶۱۱ مستاجر واحدهای تعمیری و احداثی در این شهرستان تشکیل پرونده شده است.


انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.