سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسیان: مقابل ذوب آهن تمرکزمان را از دست ندادیم

وینگر تیم سایپا گفت: ذوب آهن فشار زیادی به سایپا آورد، اما تمرکزمان را از دست ندادیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، معین عباسیان وینگر تیم سایپا درباره برتری سه بر یک تیم سایپا مقابل ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: مدت‌ها بود با وجود خوب بازی کردن نتیجه لازم را نمی‌گرفتیم و در بسیاری از دیدار‌های خود باختیم، اما خوشبختانه با تلاش و خواست بازیکنان و کادرفنی مقابل ذوب آهن، دست به دست هم دادیم و این تیم خوب را شکست دادیم.

او افزود: به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داشتیم و انشاالله در تعطیلات هم تمرینات خوبی داشته باشیم و با روند خوبی وارد بازی‌های لیگ شویم.

وینگر تیم سایپا درباره ارسال پاس گل برای هم آرمین سهرابیان بلافاصله پس از ورودش به زمین اظهار داشت: پس از ۲ - ۳ هفته مصدومیت برای اولین بار بود که بازی می‌کردم و همین که توانستم برای تیم موثر باشم خدا را شکر می‌کنم.

او درباره حملات تیم ذوب آهن در زمانی که بازی ۲ بر یک بود، بیان کرد: خوشبختانه توانستیم در آن شرایط سخت نتیجه را حفظ کنیم. البته ذوب آهن هم نیاز به برد این بازی داشت و طبیعی بود زمانی که سایپا ۲ بر یک جلو است، این تیم به ما فشار بیاورد. در نهایت تمرکز لازم را از دست ندادیم و توانستیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.