سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ملایر؛

منتخبان مجلس یازدهم از حقوق مردم دفاع کنند

امام جمعه ملایر گفت: افرادی که در یازدهمین دوره انتخابات مجلس برگزیده می‌شوند باید مدرس‌وار وارد مجلس شوند و مقابل دشمنان قد علم کرده و از حقوق مردم دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر با اشاره به نام‌نویسی داوطلبان انتخابات محلس شورای اسلامی و احراز صلاحیت آنان افزود: هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات باید با صداقت، صلابت، انقلابی و نگاه صحیح فرآیند احراز صلاحیت‌ها داوطلبان را بررسی و تقوا، تعهد و انقلابی بودن را در تایید افراد رعایت کنند.

او ادامه داد: از آنجا که مسوولیت خطیری به کاندیدا‌های مجلس سپرده خواهد شد، باید در احراز صلاحیت داوطلبان دقت شود تا در پرتو آن اعتماد مردم تقویت و امید عمومی برای تحقق حضور حداکثری در انتخابات راه بیفتد.

حجت الاسلام برقراری بیان کرد: در احراز صلاحیت داوطلبان باید دقت نظر ویژه صورت گیرد تا افراد مومن، انقلابی، متعهد، توانمند و در تراز انقلاب احراز به مردم معرفی شود.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه داوطلبانی در خط مدرس باید وارد مجلس شوند گفت: افرادی باید انتخاب شوند که اهلیت داشته باشند و آسیبی به نظام وارد نشود.

حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: دشمن، چون در به تاخیر انداختن انتخابات شکست خورد، به دنبال ایجاد فشار برای کاهش حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

او تمدن غرب را رو به افول دانست و افزود: از بین رفتن تمدن غرب کمکی برای نظام حاکمیتی نو پدید ایران اسلامی است.

حجت الاسلام برقراری خطاب به مسوولان تاکید کرد: در فضای فعلی نباید منافع کشور را به زلف مذاکره گره بزنند، چراکه از دیگ مذاکره آبی برای ما گرم نمی‌شود.

خطیب جمعه ملایر همچنین به میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی اشاره و بیان کرد: عیسی مسیح (ع) جزء پیامبرانی است که هنوز زنده است و در زمان ظهور به حضرت، ولی عصر (عج) اقتدا می‌کند و احترام وی و تمامی انبیاء برای ما واجب است.

انتهای پیام/ د 

منبع: ایرنا

 

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.