سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انقلاب،چارچوب تحمیلی استکبار را شکست

امام جمعه ساری،گفت: انقلاب اسلامی چارچوب‌ها تحمیلی استکبار جهانی را شکست و آغاز عصر جدیدی را اعلام کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام و المسلمین لائینی امام جمعه ساری در نماز جمعه این هفته به فرازی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی چارچوب‌ها تحمیلی استکبار جهانی را شکست و آغاز عصر جدیدی را اعلام کرد و طرح نوینی را درانداخته است.

او به دیدار نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در این دیدار از برجستگی و بصیرت مردم استان در وقایع اخیر آبان ماه تقدیر شده است و مقام معظم رهبری نیز از اقدام مردم مازندران تمجید کرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین لائینی گفت: مردم مازندران با سابقه خوش و انقلابی در جریان انقلاب خوش درخشیدند و در ۴۰ سال گذشته نیز پا به پای انقلاب ماندند و ایستادگی کردند.

او افزود: طبق فرمایش حضرت امام راحل همه وظیفه داریم به مردم خدمت کنیم و گمان نمی‌کنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان وجود داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنانش گفت: ملت باید در رأی دادن احساس مسئولیت کند و کسانی را انتخاب کنند که از جنس مردم محروم باشد و به آمریکا دلخوش نباشد، زیرا ملت ایران هیچگاه انقلاب خود را رها نخواهند کرد و صدای مرگ بر آمریکا نشانه نفرت ملت ایران از آمریکا است که طنین انداز شده است.

او در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه با تاکید و سفارش بر تقوای الهی و رعایت حلال و حرام افزود: برای به سوی خدا رفتن نیازمند تقوا هستیم و باید در راه خدا و انجام واجبات و ترک محرمات تلاش مجاهدانه داشته باشیم.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.