سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار بزرگ و دانشگاه آزاد فینالیست کشتی آزاد باشگاه‌های جهان

تیم‌های بازار بزرگ ایران و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در پایان مسابقات مقدماتی ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان با کسب ۳ پیروزی صدرنشین گروه‌های خود شده و به دیدار پایانی راه یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان از صبح دیروز (پنجشنبه) با برگزاری مسابقات مقدماتی در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی آغاز شد که امشب با مشخص شدن تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

در ادامه دیدار‌های مقدماتی که صبح امروز (جمعه) برگزار شد در گروه الف تیم بازار بزرگ ایران با نتیجه ۱۰ بر صفر تیم چین را مغلوب کرد و در گروه ب نیز تیم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با نتیجه ۹ بر یک از سد قرقیزستان گذشت.

این دو تیم با کسب ۳ پیروزی در گروه‌های خود، صدرنشین شدند که امشب دیدار پایانی بین تیم‌های بازار بزرگ ایران و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران برگزار می‌شود.

دیروز فرنگی کاران بازار بزرگ ایران نیز در دیدار پایانی پیکار‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با پیروزی مقابل سیناصنعت ایذه، قهرمان این رشته شده بودند.

ششمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان که از روز چهارشنبه با رقابت کشتی گیران فرنگی آغاز شد که پنجشنبه در رشته آزاد دنبال شد و امشب با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان می‌دهد.

در این رویداد بین المللی ورزشی علاوه بر تیم‌های بازار بزرگ ایران، اترک خراسان شمالی، سیناصنعت ایذه، گهرزمین سیرجان و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به عنوان نمایندگان کشتی ایران، چند تیم باشگاهی از چین، قرقیزستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و هند در رشته‌های آزاد و فرنگی رقابت دارند.

منبع:خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.