سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاریس میزبان چالش پرش رونالدو شد

پس از پرش فوق‌العاده کریستیانو رونالدو در مسابقه شب چهارشنبه، گروهی با نصب استند او در خیابان‌های پاریس مردم را به چالش پرش دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از چهارشنبه (27 آذرماه) تا کنون در فضای مجازی فیلمی دست به دست می‌شود که بسیاری را متعجب کرده است. این فیلم درباره پرش عجیب رونالدو است. ستاره پرتغالی یوونتوس چهارشنبه شب (۲۷ آذرماه) موفق شد با پرش فوق العاده و با ضربه سر به زیبایی و به سبکی که تخصص خودش است برابر سمپدوریا گلزنی کند.

در اواخر نیمه اول این مسابقه بود که کریستیانو رونالدو با پرواز بلند و با اختلافی فاحش نسبت به مدافع حریف، با ضربه سر تماشایی موفق شد دروازه حریف را باز کند تا یوونتوس با برتری ۱-۲ راهی رختکن شود. اختلاف پرواز رونالدو نسبت به بازیکن سمپدوریا در این صحنه جالب توجه بود. اسکای اسپورتی مدعی شد رونالدو ۲ متر و ۵۶ سانتیمتر پریده است.

پس از این مسئله گروهی خلاق با نصب استندی که میزان پرش رونالدو را نشان می‌داد مردم مختلف را به چالش پریدن به اندازه این ستاره فوتبال دعوت کردند. همانطور که در این ویدئو مشاهده می‌کنید هیچکس توانایی رسیدن به توپ را ندارد؛ پرشی این چنینی تنها از عهده یک ستاره واقعی برمی‌آید.

این ویدئو را در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مریم
۱۰:۵۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
احسنت بررونالدو