سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن بزرگ ازدواج هزار و ۵۰۰ زوج هرمزگانی در بندرعباس

به مناسبت کنگره ملی هزار و ۵۰۰ شهید استان هرمزگان، جشن ازدواج آسان هزار و ۵۰۰ زوج جوان هرمزگانی در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، به برکت خون دلاورمردانی که جان خود را نثار امنیت و حفظ خاک این سرزمین کردند در آغاز زندگی هزار و ۵۰۰ زوج هرمزگانی نیز خود را نشان داد.

شهدای گرانقدر که زندگی خود را فدای آسایش و امنیت ملت و کشور کردند این بار زندگی ۱۵۰۰ زوج هرمزگانی را متبرک به عطر روحانی و معنوی خود کردند و میزبان با شکوه‌ترین جشن ازدواج در استان هرمزگان و یا حتی کشور در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری خلیج فارس بندرعباس بودند.

در این جشن علاوه بر مسئولان کشوری از جمله سردار نقدی و مسئولان استانی، مردم استان هرمزگان نیز استقبال بسیار خوبی کرده و در جشن ازدواج ۱۵۰۰ زوج جوان شرکت کردند و به مهمانی شهدا برای زوج‌های جوان هرمزگانی لبیک گفتند.

این مراسم ویژه کنگره ملی هزار و ۵۰۰ شهید برگزار شد و در اجرای این برنامه بزرگ که به جهت ترویج سنت حسنه ازدواج آسان انجام گرفت سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، کمیته امداد و ستاد ازدواج گل‌های علوی روستای کرمون از توابع بخش شمیل نقش داشتند.

قرار است به هر زوج حاضر در این مراسم جهیزیه و لوازم ضروری منزل نیز اهدا شود که تمامی اجناس کالای ایرانی و ماحصل تلاش کارگران ایرانی هستند.

گفتنی است کنگره ملی هزار و ۵۰۰ شهید استان هرمزگان از اول لغایت پنجم دی‌ماه سال جاری در مسجد جامع بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.