سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت بکار گیری افراد توانمند در بررسی سند آمایش کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بر لزوم به کارگیری افراد توانمند و صاحب نظر در بررسی سند آمایش استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری امروزدر جلسه بررسی پیش نویس آمایش بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: از اهداف آمایش سرزمین، بهره‌برداری بهینه از امکانات در راستای بهبود وضعیت مادی و معنوی در قلمرو جغرافیایی خاص هر منطقه است.

او افزود: در این طرح مزیت‌های فضای طبیعی، اجتماعی و اقتصادی، سازماندهی و نظام بخشی شده و این کار با هدف ایجاد رابطه منطقی بین توزیع جمعیت و انجام فعالیت‌ها در پهنه سرزمین با توجه به ویژگی‌های مناطق صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، بیان کرد: ایجاد تعادل نسبی در توزیع منابع در سطح کشور و لحاظ کردن زیرساخت‌ها و بهبود شرایط اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در مناطق جمعیتی و توسعه فعالیت‌های کشاورزی از اهداف این سند است.
جعفری خاطر نشان کرد: لزوم به کارگیری افراد توانمند و صاحب نظر در بررسی سند آمایش استان امری ضروری و غیر قابل انکار است و مشارکت وارزیابی و نظارت بخش کشاورزی به منظور تهیه سند آمایش استان لازم است.

او یادآورشد: دقت در آمایش استان برای ما بسیار مهم است که برنامه ریزی درستی بر اساس فاکتور‌های توسعه‌ای مناسب هر بخش انجام و رشد و توسعه پایدار در استان محقق شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، در پایان یادآور شد: همه بخش‌های سازمان و دستگاه‌های وابسته موظف هستند پتانسیل‌ها و اولویت‌های استان را لحاظ شوند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.