سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب زندگی دو شهروند عالیشهری در سرویس بهداشتی

شهردار عالیشهر گفت: زندگی دو شهروند این شهر در سرویس بهداشتی صحت ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی قائدی شهردار عالیشهر درباره انتشار تصویری در فضای مجازی با عنوان زندگی یک مادر و فرزند در سرویس بهداشتی این شهر، بیان کرد: زندگی شهروند ۳۶ ساله این شهر و مادرش (حدود ۶۰ سال) در سرویس بهداشتی صحت ندارد و او همواره در بوستان شهدا گمنام این شهر اسکان دارد.

او افزود: این فرد بیشتر اوقات در بوستان شهدا گمنام عالیشهر سکونت دارد اما در تصویر منتشر شده، از هنگام رفت و آمد او به سرویس بهداشتی فیلم گرفته شده است.

شهردار عالیشهر گفت: چندین نوبت خیران و مسئولان خانه ‏هایی برای سکونت این فرد پیشنهاد داده‌اند، اما او اصرار دارد در خانه ای به نام خود زندگی کند.

قائدی ادامه داد: در چند نوبت نیز برای اسکان، دوری فاصله خانه از سرویس بهداشتی را بهانه کرده و حاضر به سکونت در خانه نشده است.

او گفت: این فرد مشکل روحی و روانی دارد و در بسیاری از وقت‌‏ها با به زبان‎ آوردن صحبت‏‌های ناشایست، به مسئولان و شهروندان بی احترامی می‎کند.

قائدی ادامه داد: در یک مقطع نیز صاحب یک باغ در حومه عالیشهر پیشنهاد اسکان همراه با سرایداری باغ را به فرد مورد نظر داد، ولی گفت در صورت اجاره باغ به صورت کامل حاضر به اسکان یافتن در آن هستم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.