سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راننده تاکسی امانتدار قمی

محسن ملایی راننده ۴۴ ساله تاکسیرانی که حدود ۱۷ سال است راننده تاکسی است که اتفاق شیرین باعث شد او را راننده امانتدار قمی لقب بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محسن ملایی راننده ۴۴ ساله تاکسیرانی که حدود ۱۷ سال است راننده تاکسی است. در هر شغلی فراز ونشیب و اتفاقات عجیب ممکن است پیش بیاید اما در شغل او اتفاقات تلخ وشیرین زیادی می‌افتد، اما داستان این اتفاق، شیرینی خاص خودش را دارد.

ملایی راننده تاکسی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، از این اتفاق می‌گوید:شب گذشته مسافری از پردیسان دربست به مقصد شاه ابراهیم سوار تاکسی شد، در بین راه از نقل وانتقال سندی می‌گفت، زمانی که مقصد رسید خیلی سریع پیاده شد و رفت.

او  ادامه داد:زمانی که به منزل رسیدم متوجه شدم که مسافر مدارکی را در ماشین جا گذاشته است. بعد پاکت را باز کردم مدارک یک سند منگوله دار ملک مسکونی، یک قولنامه ملک و ۲۰۰ میلیون تومان چک پول که یک چک ۲۵ میلیونی ویک چک ۱۷۵ میلیونی بود.

بعد شماره تماسی که در قولنامه نوشته شده بود را برداشتم و تماس گرفتم. به اوگفتم که مدارک را در ماشین جاگذاشته است ومن به او می‌رسانم برای فردا در تاکسیرانی قرار گذاشتیم و فردای آن روز مدارک را به او تحویل دادم.

ملایی با جود داشتن دو فرزند معلول و مسکن مهری اقساطی و تاکسی لیزینگی هیچ چمشداشتی به اموال پیدا شده نداشت وافزود:هدف من کسب روزی حلال برای خانواده است وهیچ وقت برای این اموال پیداشده وسوسه نشدم.

شارعی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مسافری که مدارک خود را در تاکسی جاگذاشته بود تصریح کرد:بعد از اینکه به منزل رسیدم متوجه شدم مدارک را جاگذاشتم. سراسیمه به بیرون دویدم تا شاید تاکسی را پیداکنم،تمام زندگی ام را در تاکسی جاگذاشته بودم نه پلاک ماشین را برداشته بودم ونه نامی از راننده می‌دانستم.

بعد از ۲۰ دقیقه راننده امانتدار با من تماس گرفت وگفت مدارک را پیدا کرده وبه من می‌رساندو با من قرار گذاشت در سازمان تاکسیرانی تا مدارک را تحویل بگیرم،باور نمی‌کردم افراد امانتداری پیداشوند که با وجود مشکلات فراوان هیچ چشمداشتی به اموال مردم نداشته باشند.

شارعی امروز در سازمان تاکسیرانی حضور پیدا کرد ومدارک خود را از راننده امانتدار تحویل گرفت واز امانتداری راننده تاکسی تقدیر و تشکر کرد.

کربلایی مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،گفت:شهروندان قمی در صورت گم کردن پول یا اشیا در تاکسی می‌توانند با شماره ۳۶۶۲۸۸۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: تاکسیرانی ، امانتدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.