سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود دادستان جیرفت به مشکلات دو کارخانه فعال

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت گفت:با ورود دستگاه قضائی و حمایت حقوقی و قضائی صورت گرفته از تعطیلی دو کارخانه تولید رب گوجه فرنگی و کارخانه فراوری زیتون و خیارشور در این شهرستان جلوگیری بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حسین سلامی با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۸ با تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مزین به نام رونق تولید شده است، گفت:دستگاه قضائی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و در جهت رونق تولید، از فعالان بخش اقتصادی و تولید کنندگان حمایت حقوقی و قضائی خواهد کرد و اجازه نخواهیم داد به علت مسائل حقوقی و قضائی چرخ تولید متوقف گردد.

او افزود: دستگاه قضائی در شهرستان جیرفت در راستای سیاست‌های کلان قوه قضائیه و تاکیدات حضرت آیت الله رئیسی، ریاست قوه قضائیه، اقدام به تشکیل کمیته حمایت حقوقی و قضائی از رونق تولید کرده است.

سلامی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در این کمیته بیان کرد:این کمیته با هدف حمایت قضایی از فعالان اقتصادی در راستای رونق تولید و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و به منظورجلوگیری از تشکیل پرونده در دستگاه قضایی و کاهش ورودی‌ها تشکیل شده است.

دادستان جیرفت اعلام کرد:در همین راستا طی چند روز گذشته با برگزاری جلسات فشرده با مدیرعامل یکی از کارخانه‌های تولید رب گوجه فرنگی در جنوب استان و دعوت از مسئولان بانکی، به مشکلات این واحد رسیدگی و از تعطیلی و بیکار شدن ۱۵۲ نفر کارگر و سرپرست خانواده شاغل در این کارخانه جلوگیری شد.

او تصریح کرد:پس از کسب گزارشی از سوی سازمان صمت جنوب استان مبنی بر اینکه تنها کارخانه و واحد صنعتی فعال در زمینه فرآوری زیتون در جنوب استان کرمان در حال تعطیلی است، بلافاصله دادستانی به موضوع ورود کرد.

دادستان جیرفت گفت:جلسات فوق العاده و خارج از نوبت در این خصوص برگزار و مسئولان این واحد صنعتی به همراه مسئولان بانکی و اجرایی مسائل مربوطه خود را مطرح نمودند و در نهایت از تعطیلی این کارخانه که یک هزار و ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در آن مشغول به کار هستند جلوگیری شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.