سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشنایی با مهاجم مدنظر پرسپولیس/ دشمن گواردیولا و گلزن قهار!

تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال جذب ویلفرد بونی، مهاجم مطرح دنیای فوتبال است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی جونیور براندائو از پرسپولیس، مدیران این تیم برای تقویت خط حمله سرخپوشان به دنبال جذب مهاجم خارجی رفتند.

گزینه نخست سرخ‌ها جوناتاس برزیلی است که با او مذاکراتی انجام شده و قرار است پس از توافق نهایی به تهران بیاید و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های نهایی، قراردادش را امضا کند.

البته سرخ‌ها ویلفرد بونی، مهاجم ساحل عاجی سابق منچسترسیتی را نیز مدنظر دارند تا اگر با او به توافق رسیدند، این بازیکن را به تهران بیاورند. او سابقه بازی در منچسترسیتی، سوانسی، ویتسه، استوک سیتی، العربی و ... دارد و در تیم ملی ساحل عاج نیز ۱۶ گل ملی زده است و بازیکن تاثیرگذاری محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید: واکنش امید عالیشاه به احتمال حضورش در لیست مازاد پرسپولیس


او در دوران بازیگری پس از درخشش در ویتسه هلند و سوانسی انگلیس به منچسترسیتی پیوست، اما نتوانست در این تیم درخشش خوبی داشته باشد و با حضور گواردیولا در لیست مازاد قرار گرفت تا بار دیگر به سوانسی برود.  

رفت و برگشت این بازیکن ادامه داشت تا سال ۲۰۱۹ که به العربی رفت و همبازی پورعلی گنجی شد.

بونی در ۵۶ بازی ملی ۱۶ گل به ثمر رسانده و یکی از بازیکنان مهم تیم ملی ساحل عاج محسوب می‌شود که آخرین آن در ژوئن ۲۰۱۹ مقابل مجمع‌الجزایر قمر بوده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
آره زود بگیرید یموقع تیم ضعیف نشه. استقلالو که آقای وزیر زد زمین به هدفش رسید
سینا
۲۳:۰۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
سلام.ای کاش مدیران ورزشی وباشگاههای مطرح کشوردربخش فوتبال به جای سرمایه گذاری روی بازیکنان خارجی.دروازه امیدرابه روی جوانان خودمان بازمیکردند.که هم باعث امیدوتوانایی برتروهم احساس نشاط وسرزندگی جوانان می شد.البته جذب بازیکن خارجی همیشه ضررنداردبلکه برای رقیبان سطح بالادربین تیمهاالزامی است.امابایدنگاه مثبت به جذب برترینهاازبین اقشارعموم جامعه هم بشود.امثال آقای علی دائی.خدادادعزیزی.مهدی مهدوی کیا.علی کریمی.وصدهاستاره ماندگارفوتبال ایران ازمسیرعمومی وبخش محروم جامعه پابه عرصه ستاره شدن گذاشتند.صدالبته نگاه مسئولان دوره آنهاواستعدادیابی مؤثربوده.امیدواریم روزی فرابرسدکه ازدرون جامعه ایران به رشدوترقی برسیم.ظرفیت جوانان ایران بسیاربالاست.جوانهارادستکم نگیریم.
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
چه میشه تیم هتریک قهرمانی
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
اقا اینو بگیرید معلومه خوبه .
عادل
۱۴:۰۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
امکان نداره به لیگ ایران بیاد
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
باریکلا