سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح پارکینگ در حیاط بیمارستان مهاباد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: عدم ملاحظه برخی رانندگان و قفل ترافیک حیاط بیمارستان مهاباد راهی جز اجرای طرح پارکینگ را باقی نگذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امیر بهزاد رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: بیمارستان مهاباد با مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار تنها ۱ ورودی دارد و تاکنون چندین طرح برای ساماندهی آن صورت گرفته، ولی همگی باشکست مواجه شده است.

او با بیان اینکه ۱۵ بخش درمانی و پزشکی در این بیمارستان با حداکثر ترافیک تنها از یک ورودی قابل دسترسی است، افزود: آخرین راه‌حل برای ساماندهی آن اجرای طرح پارکینگ بود که در چند روزی که اجرا شده بخشی از مشکلات ترافیکی حیاط بیمارستان ساماندهی شده است.

بهزاد تصریح کرد: اجرای طرح پارکینگ تنها به ساماندهی حیاط بیمارستان از نظر ترافیکی محدود نشده بلکه وجود ۱۰ پارکبان در محوطه بیمارستان به افزایش امنیت نیز منجر شده است.

او اضافه کرد: با اجرای این طرح شاهد کاهش چشمگیر مراجعات به بخش‌های مختلف و توقف‌هایی بودیم که ترافیک شدیدی در ورودی حیاط بیمارستان ایجاد می‌کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: هدف از اجرای این طرح ساماندهی محوطه، استفاده از پارکینگ برای افزایش امنیت، کاهش ترافیک در ورودی بیمارستان و اورژانس بوده و هزنیه‌های درآمدی آن برای اجرای پروژه‌های بیمارستان صرف خواهد شد.

طرح پارکینگ در محوطه بیمارستان مهاباد از هفته قبل اجرا شده و مبلغ ۱۵۰۰ تومان از هر خودرو در بدو ورود به بیمارستان اخذ می‌شود و به ازای هر ساعت توقف اضافه ۵۰۰ تومان دیگر از رانندگان گرفته می‌شود. این طرح از سوی شهروندان بدلیل اخذ هزینه، ایجاد ناهمگونی بصری بدلیل استقرار کانکس و نیوجرسی مورد انتقاد قرار گرفته است.

منبع: هاژه

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.