سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گوشی Redmi Note 7 به MIUI 11 مجهز می‌شود

شرکت شیائومی قصد دارد تا در کمتر از سه ماه بروزرسانی گوشی‌های هوشمند نسل قبل خود را کامل کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در زمان معرفی Redmi Note 8 شرکت شیائومی از سیستم رابط کاربری MIUI 11 رونمایی کرد. این سیستم توانست چند جایزه برای طراحی بصری زیبا و همچنین افکت‌های صوتی دریافت کند.

چیزی نگذشت که در تابستان ۲۰۱۹ این شرکت چینی اعلام کرد در نظر دارد ده‌ها مورد از گوشی‌های هوشمند خود را به سیستم عامل اندروید ۱۰ و MIUI 11 مجهز کند. یکی از محصولات مورد نظر در این لیست گوشی هوشمند Redmi Note 7 بود، که بر طبق اطلاعات داده شده توسط برخی منابع مرتبط با مسئولین MIUI، هنوز در حال بروزرسانی است. اخیرا گفته شده نسخه بتا MIUI 11 در چین رونمایی خصوصی داشته است. در چنین شرایطی معمولا شرکت‌ها سه هفته برای رفع کردن مشکلات اولیه سیستم وقت می‌گذارند و پس از آن نسخه بتا را برای عموم به نمایش می‌گذارند. برای عرضه جهانی، شرکت شیائومی نیاز دارد پس از نمایش عمومی نسخه بتا، هشت هفته زمان بگذارد تا نسخه‌ای کامل و با ثبات را فراهم کند.

شروعی پر سرعت در سال ۲۰۲۰ 

زمان این برنامه ریزی بسیار امیدوار کننده است چراکه شرکت شیائومی همچنین اعلام کرده که فعالیت‌های لازم مربوط به اندروید ۱۰ بر روی گوشی‌های Redmi Note 7 و Redmi Note 7 pro را در فصل اول سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد کرد. با توجه به اینکه ۲۰۲۰ کمتر از دو هفته با ما فاصله دارد، این سرعت عمل خبر خوبی برای طرفداران محصولات شیائومی است.


بیشتر بخوانید: معرفی زود هنگام گوشی Axon 10s pro 


اقدام جالب توجه شیائومی

جالب اینجاست که این محصول یک ساله قرار است زود‌تر از Redmi Note 8 و Redmi Note 8 pro به سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری MIUI مجهز شود. این در حالی است که Redmi Note 8 و Redmi Note 8 pro پرچمداران امسال این شرکت هستند.

در ادامه باید گفت که ما هنوز منتظر شنیدن اطلاعات کامل در رابطه با بروزرسانی‌های مهم انجام شده بر روی محصولات شیائومی هستیم. با یک نتیجه‌گیری ساده از این خبر متوجه می‌شویم که شرکت شیائومی سه ماه آغازین سال ۲۰۲۰  را پر خبر خواهد گذراند.

انتهای پیام/

برچسب ها: xiaomi ، redmi
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.