سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز ۷۰ درصد مدارس یزد به سیستم گرمایشی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد گفت: تاکنون ۷۰ درصد مدارس استان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، جواد ذاکر مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد گفت: ۷۰ درصد مدارس این استان به سیستم گرمایشی استاندارد شامل پکیج، رادیاتور و موتورخانه مرکزی، مجهز هستند.

او افزود: حدود ۳۰ درصد مدارس از بخاری‌های گازی استفاده می‌کنند که  طی سال‌های آینده با تامین اعتبار لازم، این تعداد مدرسه هم به سیستم استاندارد گرمایشی مجهز می‌شوند.

ذاکر ادامه داد: تاکنون دو هزار کلاس درس با استفاده از پکیج، رادیاتور و موتور خانه مرکزی، استانداردسازی شده‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در مورد استفاده از بخاری نفتی در مدارس استان تصریح کرد: یکی  اقدامات اداره کل نوسازی، خصوصا در مناطق کمتر برخوردار ، حذف بخاری های نفتی بوده  که در یک اقدام جهادی، امسال تمامی بخاری های نفتی مدارس این مناطق حتی در دورترین مناطق استان و روستاها جمع آوری شده و با سیستم گرمایشی استاندارد که شامل رادیاتور ، پکیج و موتورخانه مرکزی می باشد جایگزین شده است.

ذاکر اضافه کرد: حتی در مناطقی که زیرساخت گازرسانی مهیا نبوده رادیاتورهای روغنی برقی استاندارد جایگزین شده و اکنون دیگر هیچ بخاری نفتی در مدارس استان نداریم.

او در پایان اظهارداشت: در سال جاری  بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس به استان  اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.