او افزود: این طرح طبق روال سالهای گذشته و با عنایت به پیش بینی افزایش نامتعارف قیمتها بویژه انواع آجیل، شیرینی، میوه و ترهبار از تاریخ اعلام شده به دلیل افزایش تقاضا با ایجاد هماهنگی بین دستگاههای مرتبط (تعزیرات حکومتی، مجامع امور صنفی و اتحادیههای مربوطه) و همچنین بهره گیری از ظرفیت و توان بازرسان اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، عملیاتی شده است.
او بیان کرد: برنامهریزی و هدف گذاریها جهت اجرای این طرح در راستانی عرضه مناسب کالا با قیمت عادلانه، اقدامات نظارت و بازرسی در سطح واحدهای توزیع کننده به منظور حصول اطمینان از رعایت ضرایب سود مصوب و همچنین رسیدگی به موقع به شکایات مردمی و برخورد قاطع با تخلفات احتمالی، انجام شده است.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هم استانیهای عزیز میتوانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، احتکار، انبارهای بی نام و نشان و ... را از طریق مراجعه به سامانه ۱۲۴ و اپلیکیشن آپ و همچنین تماس تلفنی باشماره ۱۲۴ ستادخبری سازمان در طول شبانه روز (ازساعت ۶صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۱۹ پاسخگویی اپراتور واز ساعت ۱۹ به بعد از طریق تلفن پیامگیر ویا با حضور در محل سازمان به حوزه ستادخبری بصورت حضوری وکتبی گزارشات خود را ارائه کنند و پس از اخذ گزارش، بازرسان این سازمان سریعاً اقدام به بررسی واعلام نتیجه گزارش (متخلف – غیرمتخلف) نموده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.
هم استانیهای عزیز میتوانند از طریق پورتال سازمان به آدرس cppo.mimt.gov.ir نیز گزارشات خود را ثبت که از همین روش نیز گزارشات مردمی قابل رسیدگی از طرف بازرسان است.
انتهای پیام/ع