سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزشکار مهابادی مقام سوم مسابقات سیستم بانکی کشور را کسب کرد

ورزشکار مهابادی در رشته تنیس روی میز در مسابقات سیستم بانکی کشور موفق به کسب مقام سوم شد.

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: تیم بانک رفاه در مسابقات سیستم بانکی کشور حضور داشت و رحیم انوری بازیکن ارزنده‌ی پینگ پنگ شهرستان مهاباد توانست جایگاه سوم این مسابقات را در شته تنیس روی میز ازان خود کرد.
او اضافه کرد: بانک رفاه با کسب ۵ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز در رده‌های تیمی و انفرادی قهرمان پانزدهمین المپیاد ورزشی سیستم بانکی کشور شد.
مصطفی پور ادامه داد: این مسابقات که با حضور ۹۴۰ ورزشکار آقا و خانم در ۱۴ رشته ورزشی و بین ۱۱ بانک بزرگ کشور (ملی، رفاه، تجارت، صادرات، توسعه تعاون، توسعه صادرات، سپه، کشاورزی، ملت، مسکن و مرکزی) ۱۴آذر ماه سالجاری لغایت ۸ دی ماه سالجاری در مجموعه‌ها و سالن‌های ورزشی شهر تهران برگزار شد، بانک رفاه توانست در رده‌های تیمی و انفرادی قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: در این دوره از المپیاد تیم‌ها و ورزشکاران بانک رفاه در والیبال آقایان، والیبال بانوان، دارت بانوان، دو و میدانی آقایان، طناب کشی بانوان، تنیس روی میز انفرادی آقایان و بانوان و شنا انفرادی بانوان حائز رتبه نخست و گردن آویز طلا شدند.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.