سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمیع ظرفیت‌های محلی برای ریشه کنی بیسوادی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر تجمیع ظرفیت‌های محلی برای ریشه کنی بیسوادی در استان گفت : می‌طلبد که در مناطق دارای نرخ بیسوادی، جنبشی ایجاد شده و ظرفیت‌های بومی برای سوادآموزی افراد بکار گرفته شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : شورای نهضت سواد‌آموزی فرصت و ظرفیت بسیار مناسبی برای تصمیم‌سازی و تعیین اهداف برای ریشه‌کنی بیسوادی است.

او با بیان اینکه گزارش نهضت سوادآموزی در استان حاکی از وجود انسجام، برنامه‌ریزی و دغدغه خاطر مسئولان این مجموعه است گفت : هر چه برای دانایی جامعه تلاش شود به توانایی کشور کمک شده است.

الهی تبار با تبریک هفته نهضت سوادآموزی و ارزشمند دانستن کار آموزش گفت: اگر ظرفیت‌ها بالا برود و اهداف بزرگتر تعیین شوند نه تنها اهداف ملی محقق می‌شوند بلکه فراتر از آن، بخش بزرگی از مردم از نعمت سواد برخوردار شده که لازمه این کار انسجام و برنامه‌ریزی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: پس از انقلاب با اعتقاد و مجاهدتی که بود اقدامات بزرگی صورت گرفت و نرخ باسوادی از ۴۷ درصد به بالای ۹۷ درصد در امروز رسیده است.

الهی تبار با بیان اینکه مشکل امروز کشور، کمبود منابع مالی و توانمندی نیست گفت: آنچه که می‌تواند ظرفیت‌ها را بروز دهد، جمع‌آوری اطلاعات، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری صحیح در نهضت سواد‌آموزی است.

او با تاکید بر تقویت شورا‌های نهضت سواد‌آموزی در استان گفت: دلیل ارتقا رتبه استان در تشکیل جلسات شورای نهضت سوادآموزی، برگزاری توامان با شورای آموزش و پرورش در استان بوده و این شورا فرصت مناسبی برای تصمیم سازی است.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.