سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف یک دستگاه پیکور در مریوان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان از توقیف یک دستگاه پیکور و بازداشت راننده آن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، شاهرخ محمودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان گفت: نیرو‌های واحد حفاظت اداره با همکاری نیرو‌های محترم انتظامی، عملیات یک دستگاه پیکور را متوقف نمودند و راننده متخلف بازداشت شد.

او افزود: با تحقیقات محلی انجام گرفته، عامل و بانی اصلی تخریب و تصرف این عرصه شناسایی شد.

محمودی بیان کرد: پرونده متخلف طی روز‌های آینده و بعد از تکمیل مراحل اداری تنظیم خواهد شد و برای سیر مراحل قانونی به دادگستری  ارسال خواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان خاطر نشان کرد: خسارات وارده به عرصه بر اساس نُرم جدید مجازات، محاسبه خواهد شد و با راننده‌های وسایل مکانیکی که در حال تخریب عرصه‌های ملی هستند، به شدت برخورد خواهد شد.

محمودی یادآور شد: گشت‌های مستمر نیرو‌های یگان حفاظت بصورت شبانه روزی در مناطقی که از نظر تخریب و تصرف، بحرانی تلقی می‌شوند، ادامه خواهد داشت و به متخلفان اجازه تعرض به عرصه‌های ملی را نخواهند داد.

او خاطر نشان کرد: حفاظت و صیانت از عرصه‌های ملی با مشارکت و همیاری مردم و جوامع محلی امکان پذیر است و قدر دان حضور پر رنگ مردم در کنار خود هستیم و تمام تلاش و توان خود را برای احیا و توسعه جنگل‌های شهرستان به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: غیرمجاز ، قوه قضاییه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.