سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارس جنوبی با ادامه دادن راه کمالوند موفق می‌شود

مربی تیم پارس جنوبی جم گفت: این تیم با ادامه دادن راه فراز کمالوند موفق خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عرفان جم‌رتبه مربی تیم پارس جنوبی جم که به عنوان مربی موقت پارس جنوبی انتخاب شده امروز در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس درباره شرایط تیمش بیان کرد: پیش از هر چیزی باید بگویم جای خالی کمالوند به واقع حس می‌شود. دوست داشتیم با هم باشیم، اما او به دلیل مشکلات مالی از جمع ما جدا شد. بازی با تیم‌های پرسپولیس و استقلال همیشه حساسیت خاصی دارد و امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید. ما امروز تمرین شاداب و با روحیه‌ای انجام دادیم، در صورتی که بارندگی‌های اخیر به ما اجازه نداده بود خوب تمرین کنیم.

او، درباره غیبت چند روزه شهرام گودرزی و محمد نوری در تمرینات افزود:‌ نوری و گودرزی به جمع ما اضافه شده‌اند اما علی عبدالله‌زاده را به دلیل چهار کارته شدن نداریم. محمد ابراهیمی و بابک حاتمی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. به بازی با پرسپولیس خیلی امیدوار هستم. امیدوارم هواداران بازی خوبی را ببینند و ان‌شاءالله بتوانیم در جم از پرسپولیس برای نخستین بار حداقل یک امتیاز را بگیریم.

مربی پارس جنوبی جم ادامه داد: ببینید در دو سه سال اخیر اسکلت تیم این‌قدر قوی بوده که ما مقابل بزرگان همیشه حرف برای گفتن داشتیم. ما در آزادی هم به پرسپولیس اتفاقی باختیم و می‌توانستیم پیروز باشیم. ما بازیکنان قابلی داریم و از لحاظ فنی مشکلی نداریم و مشکلات ما بیشتر مربوط به مسائل مالی می‌شود.

جم رتبه بیان کرد: امروز از مسئولان باشگاه خبر‌های خوبی درباره افزایش سقف پرداختی بازیکنان به ۵۰ درصد شنیدیم. تیم ما در خانه هیچ بازی را واگذار نکرده و در خیلی از بازی‌ها از حریف پیش بودیم و در دقایق آخر گل دریافت کردیم و بازی مساوی شده است. امیدوارم بداقبالی دست از سر تیم ما بردارد و بتوانیم سه امتیاز بازی‌های‌مان را کسب کنیم. ما راه کمالوند را ادامه می‌دهیم و با همکاری کادرفنی فردا ترکیب تیم را مشخص می‌کنیم.

او درباره آینده پارس جنوبی با توجه به مشکلات اخیر گفت: فوتبال یک بازی گروهی است. بچه‌های ما خیلی با هم یکدل هستند و تیمی نیستیم که با به وجود آمدن چنین شرایطی دودستگی در آن به وجود بیاید. من به هواداران قول می‌دهم فردا بازی خوبی از تیم ما ببینند. من آینده این تیم را خیلی خوب می‌بینم، به شرطی که مشکلات مالی این تیم حل شود.

مربی پارس جنوبی جم بیان کرد: فوتبالیست‌ها بیشتر نان‌آور خانواده‌شان هستند و شغل دیگری ندارند. اگر مسئولان به فکر تیم‌های نفتی باشند، این تیم‌ها نتایج خوبی می‌گیرند. تیم ما هم اگر مشکلات مالی‌اش حل شود راحت می‌تواند رتبه‌ای تک‌رقمی به دست آورد.

مربیان موقت پارس جنوبی جم معرفی شدند

بعد از کناره گیری فراز کمالوند از سرمربیگری پارس جنوبی جم، امروز در جلسه‌ای که مدیران باشگاه با بازیکنان برگزار کردند، دو مربی موقت تیم را معرفی کردند.

بر این اساس مهدی نوری و عرفان جم‌رتبه دو مربی پارس جنوبی که در کادرفنی فراز کمالوند هم حضور داشتند به عنوان مربیان موقت اعلام شدند.

این دو مربی پارس جم را مقابل پرسپولیس هدایت خواهند کرد.

قرار است بعد از دیدار با پیکان که یک بازی معوقه است مدیران باشگاه سرمربی جدید تیم را انتخاب و معرفی کنند.

در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، ساعت ۱۵ فردا پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی این شهر میزبان پرسپولیس خواهد بود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.