سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشت ۲۰ هزار نهاله و درخت در نهاوند

۲۰هزار اصله نهال و درخت در تپه ابوذر نهاوند کاشته شد.

محمد حسین پور، شهردار نهاوند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،: تاکنون بیش از ۲۰هزار اصله انواع درخت و نهال از گونه‌های مختلف در تپه تفریحی و توریستی ابوذر نهاوند کاشته شده است.

او افزود: تاکنون بیش از ۵میلیارد تومان برای احیای این منطقه گردشگری هزینه شده است البته اگر امکانات و نیرو‌های امانی شهرداری نبود هزینه‌ها بیش از این‌ها بود.

حسین پور بیان کرد: نوروز امسال بایک برنامه فرهنگی خوب بام نهاوند افتتاح می‌شود و تا الان استخر، درختکاری، سکوسازی، پیاده رو سنگ فرش، سینمای رو باز، سرویس بهداشتی و مهمتر از همه آب و لولکشی قطره‌ای روشنایی آسفالت و جاده کشی آن آماده شده است.
شهردار نهاوند بیان کرد: در ایام نوروز هفته فرهنگی نهاوند درکرمانشاه به صورت متقابل برگزار شود و در این هفته برای رونق فرهنگی و اقتصادی از همه ظرفیت‌های شهرستان و استان کرمانشاه در قالب نمایشگاهی استفاده می‌شود.

حسین‌پور درباره افزایش سرانه سبز شهر با اعلام افزایش این سرانه از ۹/۸ به ۲/۱۰ گفت: سرانه فضای سبز را افزایش داده‌ایم، اما هیچ باغی جای پارک را نمی‌گیرد در طرح‌ها این نیاز‌ها دیده نشده بود بحث ترافیک و محل پارک در شهر هم همینطور است افزایش روزانه خودرو‌ها و سرازیرشدن ترافیک، نداشتن فضای پارکینگ کافی در شهر و اوج تردد‌های شهر برای همشهریان مشکلاتی را ایجاد کرده است.
او افزود: در برخی از مکان‌ها می‌توانیم پارکینگ طبقاتی بزنیم، باید بحث مسیل وحذف موانع دسترسی‌ها حل شود، تا به نتیجه مطلوب در موضوع پارکینگ برسیم.

شهردار نهاوند خبر از صدور مجوز معدن کوهی بابرداشت ۵ هکتار ماسه و شن برای کارخانه آسفالت شهرداری داد و یاد آورشد: کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند فعال است و مشکل تامین آسفالت هم رفع شده است، در باره تقویت منابع درآمدی پایدار هم مجوز معدن کوهی فعلا با اجازه برداشت ۵ هکتار را گرفته ایم.

حسین‌پور در باره پیش بینی بودجه سال جدید شهرداری نهاوند هم گفت: شهرداری و شورای شهر پیشنهاد حدود ۴۰میلیارد تومانی بودجه را داده اند و این بودجه نسبت به سال قبل ۲۰ درصد افزایش دارد.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: شهرداری ، کاشت نهال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.