سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی ازیادمان «آیت الله شیخ هادی تالهی» در همدان

dادمان «آیت الله شیخ هادی تالهی» در آستانه برگزاری کنگره ملی این عالم ربانی و با حضور مسئولان در همدان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مراسم رونمایی از یادمان عالم ربانی آیت‌الله شیخ هادی تألهی با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان، معاون خدمات شهری شهردار همدان و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در مسجد آیت‌الله تألهی برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان در ابتدای این مراسم با اشاره به شخصیت والای این عالم عالی‌قدر گفت: حضرت آیت‌الله تألهی در بین مردم همدان از جایگاه والایی برخوردار بود و عموم مردم برای برطرف کردن شبهات دینی به این عالم بزرگوار مراجعه می‌کردند و بار‌ها مسئولان شهر نیز به ایشان مراجعه می‌کردند که در یکی از این مراجعات ایشان فرمودند با مردم تا می‌توانید مدارا کنید.

سرداری مهدی فرجی افزود: همچنین در زمان دفاع مقدس رزمندگان رابطه بسیار خوبی با آیت‌الله تألهی داشتند و ایشان نیز ارتباط بسیار نزدیک و صمیمی با رزمندگان داشتند که کمتر به این موضوع در جامعه پرداخته شده است.

معاون خدمات شهری شهردار همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه پیام شهردار همدان را که نتوانست به دلیل مشغله‌کاری در این جلسه حاضر شود را به حضار می‌رسانم، گفت: مدیریت شهری همدان و مجموعه شهرداری تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا در راستای تبلیغات، ساخت نماد و سنگ بنای یادبود برای این عالم شهرمان سنگ تمام بگذارند و تا توانستیم سعی کردیم اقدامات را به نحو مطلوبی انجام دهیم.

وحید علی ضمیر عنوان کرد: سعی کردیم تمام امکانات شهرداری همدان را برای برگزاری مطلوب همایش ملی بزرگداشت آیت الله تالهی بسیج کنیم، چون شهر همدان مدیون چنین عالمان بزرگ دینی همچون آیت‌الله تألهی است و باید برای تبلیغ شخصیت آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

در پایان این مراسم که در مسجد آیت‌الله تألهی جولان برگزار شد مسئولان برای رونمایی از یادبود این عالم ربانی به ابتدای بلواری به نام همین عالم رفتند و از یادبود آیت‌الله تألهی رونمایی شد.

همچنین امشب همزمان با نماز مغرب و عشا کنگره مردمی آیت‌الله تألهی در عباسیه جولان همدان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: شهرداری ، کنگره ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.