سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش ورزشکار معلول کرمانی در بین کمانداران سالم کشور

علی سینا منشأزاده، کماندار معلول کرمانی در رقابت‌های رنکینگ کشوری که از ابتدای امسال با حضور ورزشکاران سالم آغاز شده، تاکنون خوش درخشیده است.

علی سینا منشأزاده، عضو تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: فدراسیون تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران از ابتدای امسال اقدام به برگزاری رقابت‌هایی برای ورزشکاران سالم به نام رنکینگ کشوری (قهرمانی کشور) کرده است.

او با اعلام اینکه نخستین دوره‌ی این رقابت ها، اردیبهشت امسال به میزبانی تهران برگزار شد، افزود: در هر دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور حدود ۴۰ تا ۶۰ شرکت کننده در هر ماده حضور می‌یابند که من در ماده‌ی کامپوند آقایان حاضر شدم.

منشأزاده تصریح کرد: در این مسابقات بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستادم.

این ورزشکار شایسته کرمانی به حضور در رقابت‌های قهرمان جهان هلند اشاره کرد و بیان داشت: در آنجا موفق به کسب مدال طلا و  سهمیه پارالمپیک شدم.

 

منشأزاده گفت: دور بعدی این رقابت‌ها در تیرماه به میزبانی تبریز برگزار شد که عنوان چهارم را به خود اختصاص دادم.

او با اعلام اینکه این مسابقات در مرداد ماه در زنجان برگزار شد که موفق به شرکت نشدم، افزود: دور بعدی رقابت‌ها در شهریور ماه با حضور ۶۲ تیرانداز از سراسر کشور به میزبانی خراسان رضوی برگزار شد که بنده موفق شدم به عنوان نخست مسابقات دست یابم، این در حالی بود که من تنها معلول شرکت کننده در مسابقات بودم.

منشازاده تصریح کرد: چند روز پیش این رقابت‌ها در هرمزگان برگزار شد که آنجا توانستم مقام اول را کسب کنم.

این ملی پوش معلول کرمانی دارای ۷ مدال قهرمانی جهان (چهار طلا و سه نقره) است، وی نخستین معلول در تاریخ ایران است که توانسته با شرکت در بخش افراد سالم و رقابت با آنها، سه بار روی سکوی قهرمانی کشور برود و از ابتدای امسال تاکنون هم بین ۱۱۶ فعال فدراسیون تیراندازی با کمان، رنک یک کشور را در اختیار دارد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.