سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظری: امیدوارم طلسم ناکامی‌های ما مقابل گل گهر شکسته شود

مهاجم تیم نساجی مازندران گفت: امیدوارم بعد از چند هفته ناکامی، مقابل گل گهر به پیروزی دست پیدا کنیم.

محمد مهدی نظری مهاجم تیم نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد ناکامی ۱۰ هفته‌ای نساجی در کسب پیروزی بیان کرد: نمی‌توان این اتفاق را طلسم تلقی کرد. به نظر من بدشانسی و شاید ضربات آخرمان که به گل تبدیل نشده موثر بوده است. البته در هفته‌های اخیر خوب بازی کردیم و امیدوارم در بازی مقابل گل گهر به پیروزی دست پیدا کنیم.

مهاجم نساجی درباره مصدومیت اخیرش اظهار کرد: از نظر بدنی شرایط خوبی دارم و در بازی مقابل گل گهر حضور پیدا خواهم کرد.  

نظری در مورد وجود بندی در قرارداد بازیکنان مبنی بر جدایی احتمالی آن ها به دلیل دریافت نکردن 50 درصد از دستمزدشان تا نیم فصل بیان کرد: در قرارداد من هم همچین بندی هست، اما بازیکن حق دارد تا از باشگاه حق و حقوق خود را دریافت کند و من به بازیکن در این رابطه حق می‌دهم و هواداران نباید از او بابت جدایی احتمالی اش ناراحت شوند چرا که بازیکن حرفه‌ای هم به آینده کاری خود فکر می‌کند. به علاوه اینکه بازیکنان شاید شارژ مالی شده باشند، اما من جدیدا پولی دریافت نکرده ام.

او همچنین در مورد جدایی احتمالی مهاجری از نساجی عنوان کرد: هر مربی هم آینده خود را می‌بیند و تیم ما هم به هر حال مشکلاتی دارد. بازیکنان و مربیان هم به دلیل همین مشکلات اذیت می‌شوند. مطمئنا مربی هم برای آینده خود تصمیمی دارد و امیدوارم هر قصدی دارد به موفقیت منجر شود.


بیشتر بخوانید: پرداختی‌های گزینشی در باشگاه نساجی


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.