سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت منزل

معاون اجتماعی پلیس یزد گفت: شهروندان برای پیشگیری از سرقت، هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی پلیس یزد توصیه‌هایی به عموم شهروندان در خصوص پیشگیری از سرقت اتومبیل، موتورسیکلت و سرقت منزل ارائه کرد.

او  با اشاره به سرقت محتویات خودرو از سوی سارقان حرفه ای، افزود: شهروندان اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند.

معاون اجتماعی پلیس یزد ادامه داد: شهروندان  هنگام ترک اتومبیل در‌ها و شیشه‌ها کاملا بسته باشند و از گذاشتن کیف دستی، وجه نقد، موبایل، ضبط کشویی و دیگر وسایل داخل اتومبیل و در معرض دید به نحوی که جلب توجه کند خودداری کنند.

مزیدی به شهروندان هشدار داد: هنگام دریافت پول از بانــک حرکات اطرافیان خود به ویژه راکبان موتورسیکلت‌ها را در داخل و خارج بانک به طور دقیق زیر نظر بگیرند؛ زیرا که معمولاً کیف قاپ‌ها در اطراف بانک ها، دفترخانه ها، مراکز خرید و نقاط خلوت کمین می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در ادامه در خصوص پیشگیری از سرقت منزل، گفت: شهروندان از نگهداری طلا و جواهرات، اشیای گران قیمت و وجوه نقد در منزل خودداری کرده و آن‌ها را به صندوق امانات بانک بسپارند.

سرهنگ مزیدی بیان کرد: مقابل کلیه پنجره‌های قابل دسترسی، نقاط نفوذپذیر، نورگیر‌ها و وروی دیوار‌های کوتاه حفاظ مقاوم و مطمئن نصب کنید.

او گفت: نصب دوربین و آیفن تصویری در منازل در پیشگیری از بروز جرایم و شناسایی مجرمان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.