سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

سهمیه سوخت به کدام گروه از معلولان و جانبازان اختصاص می‌یابد؟

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی در مورد زمان و میزان سهمیه سوخت معلولان توضیحاتی داد.

محمد نفریه معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با زمان اختصاص سهمیه سوخت به معلولان گفت: هنوز زمان اختصاص سهمیه سوخت به معلولان به صورت قطعی مشخص نشده است.

وی افزود: کارگروه بند ۸ وظیفه بررسی نحوه اختصاص سهمیه سوخت به معلولان را بر عهده دارد.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: در مرحله اول سهمیه سوخت از طرف وزارت نفت به تمامی معلولان و جانبازانی که پلاک ویژه دارند اختصاص می‌یابد که در حال حاضر موافقت‌های اولیه آن اعلام شده است و باید وزارت نفت میزان سهمیه این قشر را اعلام کند.

نفریه با بیان اینکه ۳۰ هزار پلاک ویژه معلولان در کشور وجود دارد، افزود: پلاک ویژه معلولان مشخص است و سهمیه سوخت به کارت سوخت این افراد واریز می‌شود، البته نیاز معلولان بیشتر از این مقدار است و ضرورت دارد که سهمیه سوخت به معلولانی که پلاک ویژه ندارند، سرویس‌های مراکز روزانه و مراقبین در منزل معلولان اختصاص یابد که در حال پیگیری هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
الهام بهاری
۱۴:۰۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
سلام چرا دولت فقط میخاد بنزین را به معلولین که خودرو دارند اختصاص داده اینم از طرح‌های ناقض برای معلولین هست بیشتر معلولین شدید خیلی شدید خودرو ندارند بعضی از معلولین برای چند جلسه فیزیوتراپی چندین بار تاکسی می گیرند لطفا پیگیری کنید باتشکر