سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۱۴ زوج زاوه‌ای به مشهد

رئیس کمیته امداد زاوه گفت: ۱۴ نفر از زوجین تحت حمایت این اداره به منظور حضور در کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی به مشهد اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی عبدی رئیس کمیته امداد زاوه حضور در دوره‌های آموزشی و کسب مهارت‌های زندگی را لازمه دریافت کمک هزینه ازدوج دانست و افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۷۵ نوعروس با دریافت کمک هزینه ازدواج راهی خانه بخت شدند و ۴۲ نوعروس دیگر در نوبت دریافت هستند.

او با بیان اینکه به طور میانگین به هر نوعروس ۳ میلیون تومان به صورت نقد اهدا می‌شود، ادامه داد: در برخی اوقات با مشارکت نیکوکاران اهدای جهیزیه درقالب لوازم ضروری زندگی صورت می‌گیرد که در صورت تمایل نوعروسان می‌توانند از این بخش بهره‌مند شوند.

رئیس کمیته امداد زاوه از اعزام ۱۴ زوج تحت حمایت آن اداره به مشهد خبر داد و اعلام کرد: در این دوره آموزشی زوجین علاوه بر بهره مندی از فضای معنوی حرم مطهر، با استفاده از حضور اساتید حوزه و دانشگاه از کلاس‌های آموزشی فرهنگ رضوی در سبک زندگی اسلامی، مشاوره خانواده و آیین همسرداری استفاده می‌کنند.

عبدی افزود: نیکوکاران و افرادی که قصد دارند در فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان و فرهنگسازی ازدواج آسان سهیم باشند، می‌توانند به این اداره مراجعه کنند و یا کد # ۰۵۱۲۵ * ۸۸۷۷ * را شماره گیری کنند.
 
انتهای پیام//ف.ح


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.